  • Data: 2007-10-12 08:27:44
    Temat: Re: Gwarancja - ważna czy nieważna?
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-10-12 10:22 użytkownik Liwiusz napisał :

    > Po pierwsze sprzedawca złamał prawo, ponieważ gwarancja powinna być po
    > polsku.
    >
    > Po przetłumaczeniu: "produkt będzie wolny od wad w ciągu dwóch lat" -
    > skoro wada wystąpiła przed upływem tego okresu, to jest podstawa do
    > naprawy gwarancyjnej. Produkt został dostarczony do naprawy
    > niezwłocznie, dlatego uważam, że mimo że serwis dostał go po upływie
    > gwarancji, to jednak wada wystąpiła w okresie gwarancji, przez co został
    > spełniony warunek bezpłatnej naprawy.

    Ok, dzięki za odpowiedź. Napisałem jeszcze do Federacji Konsumentów,
    zobaczymy co oni odpowiedzą. W sumie tego się spodziewałem ze strony
    sprzedawcy, bo urządzenie jest bardzo drogie i nienaprawialne, więc
    pewnie będą robić wszystko, żeby go nie wymienić. Szczerze mówiąc trochę
    nie chce mi się użerać z nimi, ale z drugiej strony trochę kasy wydałem
    i nie mam zamiaru zostać z wadliwym sprzętem.
    Swoją drogą nie dostałem też instrukcji po polsku, a w zasadzie to
    dostałem, ale od innego podobnego urządzenia.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`