eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - ważna czy nieważna? › Re: Gwarancja - ważna czy nieważna?
  • Data: 2007-10-12 08:06:28
    Temat: Re: Gwarancja - ważna czy nieważna?
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mikołaj Menke pisze:
    > Witam.
    > Wysłałem zepsute urządzenie na gwarancji dwa dni przed jej końcem (taka
    > data jest na stemplu pocztowym), czy jeśli sklep otrzymał przesyłkę po
    > upływie gwarancji to jest ona ważna czy nie?


    To zależy jakie są warunki gwarancji.

    Ponieważ na przykład:
    1. Gwarancja może obejmować usterki powstałe w ciągu 12 miesięcy, a
    termin ich zgłoszenia do serwisu może wynosić 2 tygodnie, wtedy
    gwarancja obowiązuje

    2. Gwarancja może obejmować usterki zgłoszone do serwisu w ciągu 12
    miesięcy, wtedy liczy się termin dostarczenia (a nie nadania) sprzętu

    3. I tak dalej. Generalnie warunki gwarancji określa wyłącznie gwarant.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1