  • Data: 2018-08-10 15:26:25
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 13:57:25 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Tak i myślałem :) Dzięki. Panienka w Castoramie się uparła że gwarancja
    > nie leci od nowa, dopiero jak pokazałem palcem paragraf to się ugięła.

    Tym bardziej że njaczęściej jest tak że na stary towar robia zwrot a na nowy
    wystawiają nowy dowód zakupu
    Więc od tego czasu masz nową gwarancję
    Przećwiczyłem temat kilka razy już(decathlon, castorama, eurortv, mediaexpert)
    Ostatnio właśnie w mediaexpert mi laptopa wymienili. A w sumie na "starego" zrobili
    zwrot kasy i mogłem sobie wybrać coś innego z ich oferty
    Wybrałem laptopa i nowy paragon, nowa gwarancja itp