  • 31. Data: 2004-12-06 20:29:03
    Temat: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cp19ss$gn0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Zwracam sie z prosba. Tyle osob nazywa go trollem

    Sam jestes trollem. Na twój bezsensowny flood odpowiedzialy w komplecie
    wszystkie grupowe trolle - Leszki, Kruki, Robaki, Szostaki.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 32. Data: 2004-12-06 20:31:00
    Od: "ksRobak" <e...@i...pl>

    "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>
    > Użytkownik "poreba" <d...@p...com>

    > Wnoszę, że chodzi o księdza? Bo jego postów nie widzę z tej prostej
    > racji, że mam go w KFie ;)
    > On pisze przez niemiecki serwer, bo na polskich już ma bana :)
    > nn

    ma czy miał?
    Edward Robak

  • 33. Data: 2004-12-06 20:41:09
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ma czy miał?
    > Edward Robak

    Nie ze mną taka zabawa, zaraz będziesz miał bana również w Interii.
    nn

    ---

  • 34. Data: 2004-12-06 20:48:07
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl>
> [...]

    > Sam jestes trollem. Na twój bezsensowny flood odpowiedzialy w
    > komplecie wszystkie grupowe trolle - Leszki, Kruki, Robaki, Szostaki.

    Szanowny kolega zbytecznie antagonizuje.
    Takie posty jak powyższy nie świadczą zbyt dobrze o pańskim
    zrozumieniu czym jest grupa dyskusyjna.
    Dla pana wydaje się być miejscem na personalne insynuacje
    a to za mało by móc o sobie powiedzieć SQLwysyn.
    Proszę zmienić nick.
    Edward Robak

  • 35. Data: 2004-12-06 20:51:29
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>
    > "ksRobak" <e...@i...pl>

    > Nie ze mną taka zabawa, zaraz będziesz miał bana również w Interii.
    > nn

    Groźba?
    Ma pan taką władzę by blokować komuś dostęp bez powodu?
    hę?
    Edward Robak

  • 36. Data: 2004-12-06 21:01:19
    Od: "Pawel N" <p...@g...pl>

    Maciek Grochowski <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > argumentow, jak rownierz nie potrafi zbytnio pisac po polsku a poziom jego
    > dyskusji ujmuje doktorom i kadrze naukowej. I dlatego wlasnie wrzycilem go
    > sobie do KF. I to jest problem. Jak mam go sobie tam trzymac skoro tyle
    osob
    > dyskutuje z nim i prawde mowiac sami zaczynacie zasmiecac grupe. Prosze
    was,
    > jezeli uwazacie go za trolla to po prostu go zignorujcie. Ma takie samo
    > prawo pisac na ta grupe jak kazdy inny wiec wygonic go nie wolno. Jeszcze
    > raz apeluje nie dyskutujcie, tylko ignorujcie.

    Widze ze powstanie zaraz nastepny wątek na kilkadziesiąt postów poświęconych
    temu przygłupowi Grzegorzowi czy jak tam temu matołowi na imie. Ta grupa
    złazi chyba na psy.
    PS 1
    Panie Grzesiu,z kropką po "dr": tak uważam pana za głupka który nie ma
    zielonego pojęcia o prawie (teraz zacznij bredzić o SB,PRL,Orlenie,księdzu
    Popiełuszce,Piotrowskim,Millerze,Giertychu,kokluszu,
    trzęsieniu ziemi,AIDS i
    chorobach wenerycznych) i który jest tu na tej grupie potrzebny jak krwawiący
    wrzód na niemowlęcej dupie. Możesz mnie zgłosić do abuse. Tylko uważaj zeby
    koleś Aster City ktory obsluguje abuse nie udławił sie drugim śniadaniem.
    PS 2
    Nie odpowiadaj na ten post,głupku, bo odpowiedzi nie dostaniesz.

  • 37. Data: 2004-12-06 21:43:41
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    ksRobak napisał(a):

    > "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    > Groźba?
    > Ma pan taką władzę by blokować komuś dostęp bez powodu?
    > hę?
    > Edward Robak

    Jak mnie będziesz nadal wkurzać, to Ci to załatwię :))) niewątpliwie :)))
    Więc nie wyłaź z mojego KFa.
    nn

  • 38. Data: 2004-12-06 22:34:24
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Nikodem Nijaki"

    > Jak mnie będziesz nadal wkurzać, to Ci to załatwię :)))
    > niewątpliwie :)))
    > Więc nie wyłaź z mojego KFa.
    > nn

    Szanowny pan chyba lekko przesadza z tymi groźbami
    zapominając zapewne na jaką grupę pisze.
    Tu proszę pana na naszej grupie "pl.soc.prawo"
    groźby są PIĘTNOWANE
    Tak
    Edward Robak

  • 39. Data: 2004-12-06 22:59:37
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Jak mnie będziesz nadal wkurzać, to Ci to załatwię :))) niewątpliwie :)))
    > Więc nie wyłaź z mojego KFa.

    Roztył się! Większy KF trzeba! :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 40. Data: 2004-12-07 07:43:55
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel N" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Widze ze powstanie zaraz nastepny wątek na kilkadziesiąt postów
    poświęconych
    > temu przygłupowi Grzegorzowi

    kolejna metoda obliczania IQ na odległosc.
    uczyl sie pan widac od Kaszpirowskiego.

    > czy jak tam temu matołowi na imie.

    Pawel?

    > Ta grupa
    > złazi chyba na psy.

    Na psach ona od poczatku jest jak Ziemia na zolwiach.

    > PS 1
    > Panie Grzesiu,z kropką po "dr": tak uważam pana za głupka który nie ma
    > zielonego pojęcia o prawie

    Za kogo byl uwazany laureat nagrody Nobla Lech Walesa przez Kiszczaka,
    Rakowskiego, Piotrowskiego i innych tego typu "nieglupkow" pewnie jeden z
    nich to pana tata. Moze Jerzy Urban?

    > Możesz mnie zgłosić do abuse.

    Nie zajmuje sie kablowaniem.

    > Tylko uważaj zeby