  • 1. Data: 2004-12-06 09:16:14
    Temat: Na jutro wezwanie do komornika a mnie... nie ma: co będzie?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Dostałem na jutro (wtorek) wezwanie do komornika; przed chwilą odebrałem z
    poczty (ZPO). Na wezwaniu pisze, że mam się zgłosić "w najbliższy wtorek po
    otrzymaniu zawiadomienia" - problem w tym, że jutro mnie nie ma: muszę jechać
    na pogrzeb znajomego do innego miasta.
    Z drugiej strony nie chcę, żeby komornik potraktować mnie jak kogoś, kto nie
    chce u niego się zjawić: ja chcę, ale najzwyczajniej w świecie jutro nie mogę:((
    A nie mogę przedstawić np. L4, bo chory nie jestem - a proboszcza o
    zaświadczenie, że byłem na pogrzebie też prosił nie będę;))
    Poradźcie co zrobić - bo mi nie zależy, żeby komornik przed następnym wtorkiem
    np. siłą wszedł mi do mieszkania (bo się nie stawiłem) - napisać pismo do niego
    czy jak? I jaką mam gwarancję, że jednak nie wejdzie siłą - sorry jeśli było,
    ale nie znalazłem w archiwum.

    P.S. A tak na marginesie: komornik pomylił się w zawiadomieniu o wszczęciu
    postępowania egzekucyjnego i "zapomniał" o należności głównej, tzn. w tym polu
    wpisał kwotę odsetek - w przeciwieństwie do wyroku sądowego w zawiadomieniu
    komornika o kwocie należności głównej nie ma ANI SŁOWA. Rodzi to jakieś skutki
    prawne...?? Bo kwota jest wielokrotnie NIŻSZA...;))

  • 2. Data: 2004-12-06 09:22:46
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    kredytobiorca pisze:

> [...]
    > po otrzymaniu zawiadomienia" - problem w tym, że jutro mnie nie ma: muszę
    > jechać na pogrzeb znajomego do innego miasta.

    poprostuz adzwon do niego i umow sie..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-12-06 15:13:08
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > komornika o kwocie należności głównej nie ma ANI SŁOWA. Rodzi to jakieś skutki
    > prawne...?? Bo kwota jest wielokrotnie NIŻSZA...;))

    w wezwaniu są dane komornika, zadzwoń i przełóż spotkanie ;) z reguły zgadzają
    się, wiedzą, że lepiej łagodnie zacząć ;)
    pozdrawiam