  • 51. Data: 2004-12-12 11:43:01
    Temat: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>
    news:cpha3f$eln$1@inews.gazeta.pl...

    > Taaaak, powiedzmy ,ze wyrzuty sumienia, raczej cheć unikniecia kary,
    > ale mniejsza o to, skoro przyszedłbys skruszony i proponowałbys
    > *ukaranie siebie* oparte o Hammurabiego Kodeks, no cóż...
    > Po odzyskaniu równowagi emocjonalnej,sprobowałbym sobie
    > przypomniec *tamto* zdarzenie i rozważyć, czy trauma
    > nie powstała w wyniku późniejszego poprzestania /Twojej
    > spontanicznosci/...:)))
    >
    > H.

    Ha!
    Po rozważeniu Twoich słów *mądra Kobieto* ;)
    dochodzę do wniosku
    że zasada którą stosuję
    by nawet w spontaniczności
    liczyć się z potrzebami drugiego człowieka
    chroni mnie przed takimi sytuacjami jak w omawianym przez *nas*
    przykładzie prosto z życia. :D
    Redaktor Edward Robak

  • 52. Data: 2004-12-12 12:13:57
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]

    > by nawet w spontaniczności
    > liczyć się z potrzebami drugiego człowieka
    > chroni mnie przed takimi sytuacjami jak w omawianym przez *nas*

    To bardzo dobra zasada, niemniej jednak należy wziąc pod uwage ryzyko
    opacznego zrozumienia *spontanicznosci* przez tę drugą stronę :D
    Przykład prosto z życia, odebrałam jako swego rodzaju *prowokację*,
    w rzeczywistosci, również mogłbys byc zagrożony moją *spontanicznoscią* :DDD

    H.

  • 53. Data: 2004-12-12 12:32:16
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]
    > Przykład prosto z życia, odebrałam jako swego rodzaju
    > *prowokację*, w rzeczywistosci, również mogłbys byc zagrożony

    cóż,, ;)
    w takich okolicznościach odpowiedzialność za "plamę na sukience"
    była by wspólna. :D
    Redaktor Edward Robak

  • 54. Data: 2004-12-12 12:38:57
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    > cóż,, ;)
    > w takich okolicznościach odpowiedzialność za "plamę na sukience"
    > była by wspólna. :D
    > Redaktor Edward Robak

    Bardzo dziekuje za miła pogawedke,ale cos mi sie wydaje,ze posunęłam sie
    troche za daleko w swoich rozważniach...:)
    Moze jeszcze kiedys porozmawiamy ,ale na bardziej *bezpieczne* i zgodne z
    oczekiwaniami grupowiczów tematy:)

    Pozdrawiam
    Hajenus

  • 55. Data: 2004-12-12 13:48:42
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Hajenus " <h...@g...pl>

> [...]
    > Moze jeszcze kiedys porozmawiamy ,ale na bardziej *bezpieczne* i
    > zgodne z oczekiwaniami grupowiczów tematy:)

    Mnie także było miło - szczególnie w chwilach gdy wczuwałem się
    w rozważane przypadki. ;) Konkluzja, że ocena prawna często
    rozbiega się z oceną moralną -- nie jest niczym nowym
    a opaska na oczach Temidy wskazuje, że może się zdarzyć
    iż ważąc sprawy na ślepo i po omacku "przeoczy" istotny szczegół...
    Redaktor Edward Robak