  • 21. Data: 2004-12-06 15:18:41
    Temat: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>
    news:cp1rte$h5e$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Zdecydowanie masz nasrane we łbie.Wydrukuj swoje posty, weź
    > wydruki pod pachę i wal do psychiatry.
    >
    > Leszek

    No masz :o)
    Nie tylko porady prawne ale także zalecenia pseudomedyczne.
    hehe
    jesteś uniwersalnym leszkiem
    PS. jeśli Ci się nie podoba, że napisałem leszek prze małe "g"
    to podaj mnie do sądu. Nie boję się ponosić odpowiedzialność
    za własne słowa. :-)
    Edward Robak

  • 22. Data: 2004-12-06 15:18:46
    Od: poreba <d...@p...com>

    "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> popełnił 06 gru 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:31j62oF3c47rjU1@individual.net:

    Zna ktoś ta tyle pogańską mowę teutońską żeby temu adminowi
    co umożliwia takie fanaberie przetłumaczyć że źle czyni?

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2004-12-06 15:19:13
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > Do selekcji to służą selekcjonerzy. Robole do roboty a Żydzi do gazu.

    Bardzo dziwny z pana ksiadz panie Robak. W ogólnosci zgadzam sie z panem ale
    powyzsze zdanie i w szczegolnosci jego koncówka stanowi wyjatek. To haslo
    moze bylo kiedys modne, ale nie w Polsce z tego co pamietam jeszcze z lekcji
    historii. Fakt ze pieniadze Polaków wywozili do Izraela - np. Bagsik. Nie
    oznacza to jeszcze, ze wszyscy Zydzi sa temu winni. Jezeli bedzie Pan
    uogólnial moze Pan z tymi tu nibyprawnikami przegrac w tej grupie. To dla
    panskiego dobra, poniewaz tak sie chyba panu w nerwach wyrwalo z tymi
    Zydami, a oni tu zaraz zaczna na Pana donosic. Po pana postach widze, ze
    poczciwy z pana czlowiek. Pewnie naprawde pan tak nie mysli.
    W sumie z drugiej strony co mnie to obchodzi, moze pan pomyslec i racja,
    skoro zalezy mi na Zydach tak jak Zydom na mnie. No nie liczac wysokich
    odsetek od kredytów które musze placic, poniewaz tak prowadza tu polityke.

> [...]
    > sugerującym grupie (wpływ na podświadomość), że danej osoby
    > nie warto czytać bowiem zdaniem "ludzkiego g*wna" powinien

    To juz lepiej napisane. Bez cytatów ludzi Adolfa tylko tak szczerze po
    ludzku od siebie.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 24. Data: 2004-12-06 15:25:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie boję się ponosić odpowiedzialność
    > za własne słowa. :-)

    Nie masz się czego bać. Chronią cię przecież "żółte papiery", popaprańcze.

  • 25. Data: 2004-12-06 15:32:48
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > A co to sa "ćwieczenia"?

    ćwieczenia" są to "ćwiczenia na Trollach.
    Ale strosuje się to tylko w stosunku do Trolli będącychi wielbicielami
    Największego Kłamcy zwanego również Młodym Romkiem.
    Ciekawe czy Romek będzie się smażył w piekle? ;-)

    --
    Piotr

  • 26. Data: 2004-12-06 15:45:39
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > No masz :o)
    > Nie tylko porady prawne ale także zalecenia pseudomedyczne.

    Mnie tez tu imputowali te pseudodiagnozy prawniczo-lewniczo-lewatywnicze.
    Tacy z nich lekarze jak ci co Szwejka leczyli :). Stara taktyka komuny.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 27. Data: 2004-12-06 16:22:59
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Nie masz się czego bać. Chronią cię przecież "żółte papiery",
    > popaprańcze.
    > [Leszek]

    Co Ty sobie JAJA robisz z naszej grupy "pl.soc.prawo"?
    Takie teksty miłosne to na CZAT - karramba.
    Że też nie ma na takiego CENZURY.
    No,, popraw się.
    Edward Robak

  • 28. Data: 2004-12-06 16:29:52
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
> [...]

    > poniewaz tak prowadza tu polityke.

    > To juz lepiej napisane. Bez cytatów ludzi Adolfa tylko tak szczerze po

    Ja nie jestem selekcjonerem więc te słowa to nie do mnie.
    Pokazuję tylko jak to się wszystko zaczyna.
    Najpierw selekcjonerzy obrzucają żyda g*wienkiem
    później mordują w KF'ie (KILL)
    a później "przepuszczają przez ruszta"
    dlaczego? Bo Żyd - śmierdzi. Komu ja śmierdzę?
    Edward Robak

  • 29. Data: 2004-12-06 16:57:33
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > później mordują w KF'ie (KILL)
    > a później "przepuszczają przez ruszta"
    > dlaczego? Bo Żyd - śmierdzi. Komu ja śmierdzę?

    A Pan jest Zydem?
    Widac, ze Leszkowi i paru innym, ale jemu chyba i ja smierdze, chociaz nie
    jestem Zydem. Ostatnio nawyzywal mi od przyglupa.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 30. Data: 2004-12-06 19:46:00
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zna ktoś ta tyle pogańską mowę teutońską żeby temu adminowi
    > co umożliwia takie fanaberie przetłumaczyć że źle czyni?

    Wnoszę, że chodzi o księdza? Bo jego postów nie widzę z tej prostej racji,
    że mam go w KFie ;)
    On pisze przez niemiecki serwer, bo na polskich już ma bana :)
    nn

    ---