  • 1. Data: 2004-12-06 09:48:12
    Temat: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Zwracam sie z prosba. Tyle osob nazywa go trollem i osmiesza jego
    wypowiedzi. Zgadzam sie, ze Grzesiu pisze nie na temat, czesto nie ma
    argumentow, jak rownierz nie potrafi zbytnio pisac po polsku a poziom jego
    dyskusji ujmuje doktorom i kadrze naukowej. I dlatego wlasnie wrzycilem go
    sobie do KF. I to jest problem. Jak mam go sobie tam trzymac skoro tyle osob
    dyskutuje z nim i prawde mowiac sami zaczynacie zasmiecac grupe. Prosze was,
    jezeli uwazacie go za trolla to po prostu go zignorujcie. Ma takie samo
    prawo pisac na ta grupe jak kazdy inny wiec wygonic go nie wolno. Jeszcze
    raz apeluje nie dyskutujcie, tylko ignorujcie.

    Pozdrawiam
    Maciek Grochowski

  • 2. Data: 2004-12-06 10:05:38
    Temat: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/6/2004 10:48 AM, Maciek Grochowski wrote:

    > Zwracam sie z prosba. Tyle osob nazywa go trollem i osmiesza jego
    > wypowiedzi. [...] Jeszcze raz apeluje nie dyskutujcie, tylko ignorujcie.

    Troll nie byłby trollem, gdyby wszyscy go ignorowali - nie spełniałby
    ustawowego wymogu bycia trollem, a wtedy należałoby dyskutować.
    Jak nie podejść, ktoś musi dyskutowac z trollem, choćby po to, by
    podtrzymywać jego status, zabraniajacy dyskutować.

    Troll jest także wdzięcznym obiektem ćwieczeń retorów, erystów,
    demagogów - i jako taki jest pożyteczny.
    Żaden stwór nie może być tepiony - szanuj przyrodę.

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-12-06 10:05:51
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Jeszcze raz apeluje nie dyskutujcie, tylko ignorujcie.
    > Pozdrawiam
    > Maciek Grochowski

    Witam!
    Nikt się nie wystraszy jeśli nie podasz sankcji co grozi za
    dyskusje z pesoną outsider wytypowaną do zabicia.
    pozdrawiam,
    PS. porównaj wątek "do sw. Mikolaja" na pl.sci.filozofia

    cytat:
    Święty Mikołaju
    przywieź mi karteczkę z informacją
    kiedy mój IP-adres zostanie odblokowany?
    bo to jawne sk**wysyństwo ze strony tajnych CENZORÓW
    którzy uniemożliwiają mi podpisywanie moich postów
    moim własnym identyfikatorem.
    PS. tym "dupkom" którzy to robią daj rózgą po gołym tyłku. ;-)))
    Edward Robak

  • 4. Data: 2004-12-06 10:06:32
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Maciek Grochowski pisze:

> [...]
    > takie samo prawo pisac na ta grupe jak kazdy inny wiec wygonic go nie
    > wolno. Jeszcze raz apeluje nie dyskutujcie, tylko ignorujcie.

    Problem z tym, ze Panska rade latwo jest pochwalic,
    ale trudniej jest do nej sie zastosowac..

    To znaczy kazdyz osobna mozep rzestac odpisywac,
    ale to ine odneisie skutku, jaki Pan postuluje.

    Dlazcego ?

    Ano dlatego, ze zagladna nowi i odpisza i wywola sie glupia dyskusja.

    Dowod ?

    100 postow wywiolanych prowokacja KsRobaka.

    Wsadzi Pan sobie takiego KsRobaka do KF a on sprowokuje
    wygeneowanie
    80 odpowiedzi...

    dlatego znacznie od FK skuteczniejsze jest
    sprawne opanowanie jednoczesnego naciskania (np u mnie)
    "^ctrl+~Shift+ ^del"

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-12-06 10:11:13
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Maciek Grochowski napisał(a):
> [...]
    > prawo pisac na ta grupe jak kazdy inny wiec wygonic go nie wolno. Jeszcze
    > raz apeluje nie dyskutujcie, tylko ignorujcie.

    Popieram!
    Zrobiłem to samo, lista postów istotnie się skróciła, choć dzięki
    licznym cytatom troll ciągle wyłazi z wora :(
    Jak wiadomo troll funkcjonuje dopóki ktoś mu okazuje zainteresowanie ...
    no ewentualnie zaczyna pisać sam do siebie ;)
    nn

  • 6. Data: 2004-12-06 10:26:50
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cp19ss$gn0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Zwracam sie z prosba. Tyle osob nazywa go trollem i osmiesza jego
    > wypowiedzi.

    Niestety jest to smutne zjawisko w tym kraju, dosyc powszechne wsrod elit,
    które maja zyski z tego systemu. Jest to smutne, ze ludzi którzy reaguja na
    niesprawiedliwosc najpierw próbuje sie osmieszac, potem robi im sie rozne
    problemy np. w pracy, pojawiaja sie donosy, zastraszanie.

    to pan Panie Profesorze?
    http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/osoby/33000/o33
    207.htm

    Zakładam, ze tak, chociaz moze to byc zbieznosc nazwisk. Jezeli nie, prosze
    o sprostowanie. Dlaczego Pan Profesor na grupie zwiazanej z prawem? Jak
    widać z dorobku Pan chyba Filolog języka polskiego. Analizuje pan moja
    stylistyke i ortografie?

    > Zgadzam sie, ze Grzesiu pisze nie na temat,

    Nie na temat sam Pan napisal, rozpoczynajac nowy watek na temat mojej
    skromnej osoby, przecietnego Polaka, nawet bez hab. jeszcze ale po postdoc.

    > czesto nie ma argumentow,

    Pana zdanie - w demokracji moze je Pan miec nawet swoje, niekoniecznie po
    linii ideologicznej.

    > jak rownierz nie potrafi zbytnio pisac po polsku

    5 lat poza granicami Polski i poslugiwanie sie na codzien angielskim +
    japonskim robi swoje. Czasami robie tzw. literówki, czasami faktycznie
    zapomni mi sie jak sie pisze jakies slowo. Czy to powód do osmieszania? Nie
    jestem polonista. Prosze o wybaczenie tych bledów w pisowni polskiej. Po
    angielsku pisze lepiej.

    > a poziom jego dyskusji ujmuje doktorom i kadrze naukowej.

    Pan próbuje uogólniac.Moje wypowiedzi swiadcza wylacznie o mnie, nie o panu.
    Doceniam pana troske o innych, ale ich zdanie jest zapewne podobne do
    mojego. Podpisuje sie swoim imieniem i nazwiskiem, a nie Pana Profesora
    polonistyki.

    > I dlatego wlasnie wrzycilem go sobie do KF.

    Ma pan prawo do tego. A tak przy okazji co to znaczy "wrzycilem" panie Prof.
    polonistyki, jak juz sie tak Pan do analizy mojej stylistyki i pisowni
    naukowo zabral.
    Czy to ma cos wspólnego z rzycią - staropolskim określeniem tylnej części
    ciała człowieka pod kością ogonową?
    to się pisze żyć, czy rzyć?

    > I to jest problem. Jak mam go sobie tam trzymac skoro tyle osob
    > dyskutuje z nim i prawde mowiac sami zaczynacie zasmiecac grupe.

    Pana subiektywna opinia ze sa to smieci. Osoby, które to pisza maja chyba
    odmienne zdanie. Ja tez. Jest sporo cennych uwag pomiedzy tym wysmiewaniem
    sie ze mnie.
    Z ksiedza Jerzego Popieluszki tacy ludzie smiali sie w sądzie nawet po jego
    meczenskiej smierci za mówienie prawdy. To nic nowego w tym kraju.

    > Prosze was, jezeli uwazacie go za trolla to po prostu go zignorujcie.

    go-go w jednym zdaniu napisal Profesor polonista? Co z Pana Profesora
    stylem? Go-Go to taki taniec pieknych dziewczyn na rurce.
    P.S.Sluszna uwaga. Bedzie mniej prymitywnego osmieszania a wiecej cennych
    uwag.

    > Ma takie samo prawo pisac na ta grupe jak kazdy inny wiec wygonic go nie
    wolno.

    Tym bardziej, ze poruszamy tematyke prawa i sprawiedliwosci w Polsce. Mówimy
    o aktach terroru i przemocy ze strony policji, o nieuczciwosci czlonków
    rzadu RP i komisji sledczej, o niesprawiedliwosci polskich sądów. Są to
    konkretne przypadki, które nie powinny mieć miejsca w demokratycznym i
    sprawiedliwym, wolnym kraju jakim podobno jest Polska.

    > Jeszcze
    > raz apeluje nie dyskutujcie, tylko ignorujcie.

    Jeszcze raz sie z panem zgadzam. Będzie mniej prymitywnego osmieszania
    wiecej konkretnych, cennych uwag.

    > Pozdrawiam
    > Maciek Grochowski

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 7. Data: 2004-12-06 10:30:09
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Troll jest także wdzięcznym obiektem ćwieczeń retorów,

    A co to sa "ćwieczenia"?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 8. Data: 2004-12-06 10:30:29
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl>

> [...]
    > 80 odpowiedzi...
    >
    > dlatego znacznie od FK skuteczniejsze jest
    > sprawne opanowanie jednoczesnego naciskania (np u mnie)

    Właśnie.
    Taka metoda nazywa się "na strusia" a więc
    wsadzić głowę w piach i wystawić diupę :)
    "^ctrl+~pizd= ^ała"
    Edward Robak

  • 9. Data: 2004-12-06 10:35:29
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > To znaczy kazdyz osobna mozep rzestac odpisywac,

    A co to znaczy "mozep" od Mojzesza?
    a "rzestac"? od tradycji zydowskiej obrzezania.
    Podobno Profesor polonista sie tu pojawil.

    > ale to ine odneisie skutku, jaki Pan postuluje.

    odessie?

    > Ano dlatego, ze zagladna nowi i odpisza i wywola sie glupia dyskusja.

    Taka jak ta?

    > 100 postow wywiolanych prowokacja KsRobaka.

    wywiolo 100 postów? kaj? Panie Prof. Polonistyki prosimy o opinie.
    "Prowokacja" to nie za ostre slowo?
    Widac temat byl ciekawy.

    > dlatego znacznie od FK skuteczniejsze jest
    > sprawne opanowanie jednoczesnego naciskania (np u mnie)
    > "^ctrl+~Shift+ ^del"

    Radze panu lepsza kombinacje podczas czytania netnews.
    lewy Alt+F4

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 10. Data: 2004-12-06 10:39:15
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Boguslaw Szostak napisał(a):

    > dlatego znacznie od FK skuteczniejsze jest
    > sprawne opanowanie jednoczesnego naciskania (np u mnie)
    > "^ctrl+~Shift+ ^del"

    a co to daje w KNode?
    nn