  • Data: 2009-07-11 09:43:42
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Jul 2009, Ajgor wrote:

    > Masz planowany urlop Wybierasz go, jestes na przyklad dwa tygodnie na
    > urlopie, pozniej za jakis czas dzwonisz do szefa, mowisz, ze chcesz urlop na
    > żądanie, a on ci na to: Przeciez juz nie masz. Pierwsze cztery dni z tych
    > dwoch tygodni miales na zadanie.

    To oczywiscie chamstwo i naruszenie prawa.
    Ale:

    > Albo inaczej. Mowisz szefowi, ze za tydzien potrzebujesz dzien urlopu. Nie
    > planowanego. On ma prawo Ci dac, ale nie musi. I co robi? Kaze Ci wziasc na
    > żądanie, mimo, ze ten urlop nie kwalifikuje sie w ten sposob.

    Jak to NIE KWALIFIKUJE, skoro właśnie opisałeś... urlop na żądanie?
    Wbrew planom.
    "Żądanie" nie objawia się koniecznością zgłoszenia dopiero w ostatnim
    dniu :|, ta wersja to (niekiedy absurdalna) skrajna postać żądania!

    I nie, nie wtykam się do oceny tego czy zwolnienie Twojego kumpla
    było zasadne. Zdumiewasz mnie stwierdzeniem, że żądanie urlopu
    za tydzień to nie żądanie.

    pzdr, Gotfryd