  • Data: 2009-07-11 20:51:46
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości
    news:h3ansj$rhk$1@news.dialog.net.pl...

    > Ty tak bezkrytycznie w te szkolenia nie wierz. Często prowadzą je zwykłe
    > pacany.
    > Ja nie tak dawno uczestniczyłem w takim, na którym gostek twierdził, że
    > obowiązek 11-godzinnego nieprzerwanego odpoczynku dotyczy tylko kierowców.
    > Nawet mi się go kompromitować nie chciało, wolałem poczytać gazetę.

    Oczywiscie ze ine wierze. Ale wiesz jak to dziala. Pracodawca cos sobie
    wymysli, i on rzadzi. Nawet jak niezgodnie z prawem, to komu by sie chcialo
    latac po skorumpowanych sądach za takie bzdury? Ja w sumie mam niezle uklady
    z szefem. Urlop niby mam planowany, ale i tak biore kiedy mi pasuje :)
    A co do wypoczynku, to u nas jest bardzo scisle przestrzegany (tu musze
    oddac sprawiedliwosc). Nawet jak by ktos chcial przyjsc wczesniej do pracy,
    to mu nie pozwola.