  • 21. Data: 2022-03-13 10:45:48
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-marca-2022 o 23:48, Animka pisze:
    > Ale to zakichane wojsko

    To co się dzieje to nie jest wina wojska.

    Jak putin działa od wielu lat to wszyscy wiemy. Przed wyborem na
    prezydenta podkładał bomby pod bloki w swoim kraju.

    Że Ty tego nie rozumiesz to można Ci wybaczyć ale tym wszystkim lewackim
    szujom na zachodzie co uważali że da się go ucywilizować kolacjami i
    kupowaniem gazu i ropy.

    Oni tak samo mają KREW NA RĘKACH

  • 22. Data: 2022-03-13 12:13:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-13 o 10:41, _Master_ pisze:

    > Jest jest jest ;-) Wiem że nie uwierzysz ale przez chwilę się
    > zastanawiałem czy użyć tego słowa tak ostatnio tu popularnego aby
    > zaintrygować cwaniaków co zmieniają tematy, unikają trudnych pytań,
    > manipulują narracją niby z ułomności ale chyba jednak mają to w
    > konspektach ;-)

    Jeśli celem dyskusji ma być zaintrygowanie samego siebie,
    to przyznam, że Ci się udało.
    Zazwyczaj nie śledzę stale co się dzieje w danym wątku,
    zaglądam czasem do środka i jak widzę coś głupiego
    (tak, to o Twoich postach mowa), to sprawdzam cały watek od poczatku,
    żeby nie wyjść na ignoranta i dopiero wtedy coś komentuję.
    Ile razy wytykam komuś głupotę czy niewiedzę
    (a widzę, że często się łapiesz) tyle razy dowiaduję się,
    że jestem czyimś agentem, że opłaca mnie jakaś opcja.

    Więc zajrzyj do wątku, sprawdź co i kiedy pisałeś.
    I jeśli z pierwszą częścią pierwszej wypowiedzi mogę się zgodzić
    (to o złym monopolu) to już kolejna projekcja o wysłaniu wojska
    przez NATO jest kompletnym odlotem.

    Kolejna wypowiedź: jak nie handlować to nie handlować.
    Tak to jest kontrowersyjne (ale byłbym w stanie poprzeć - tylko trzeba
    znać cenę
    (społeczną cenę tego kroku w Polsce) i obawiam się, że nie znasz realiów
    snując bajki o paleniu drewnem.

    Kolejna wypowiedź o odpowiedzialności za Putina:
    tak, też się zgadzam, że Zachód "karmił go" i wiedział
    na co idzie kasa za ropę.

    A potem to już tylko bełkot jak ktoś (tu Robert) przybił
    gwoździa do Twojej głupoty.

    Więc w zasadzie z większością Twoich wypowiedzi się zgadzam.
    I kto tu jest zmieniającym temat i unikającym odpowiedzi (szanowanie
    węgla :-))
    Ja mimo, ze widzę jakiś antyeuropejski przekaz w Twoich wypowiedziach
    nie przypinam Ci łatki partyjnej tuby, tylko uważam, że to Twoja
    własna głupota.

  • 23. Data: 2022-03-13 13:25:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.03.2022 o 10:45, _Master_ pisze:

    > To co się dzieje to nie jest wina wojska. Jak putin działa od wielu
    > lat to wszyscy wiemy. Przed wyborem na prezydenta podkładał bomby pod
    > bloki w swoim kraju.

    Oczywiście masz rację. Wojsko tu akurat nie ma nic do rzeczy. Jeśli
    chodzi o Putina, to moim zdaniem to, co się stało jest wynikiem
    podobnego podejścia, jak do Hitlera. Facet po prostu sondował na ile
    sobie może pozwolić, a większość cywilizowanego świata udawała, ze tego
    nie widza, by nie musieć nic zrobić. No bo Z drugiej strony, co miałoby
    NATO zrobić? Wywołać III Wojnę Światową po ataku na Czeczenie, czy Gruzję?

    Hitler najpierw zaczął budować broń. I z perspektywy czasu pewnie jakby
    w 1934 roku Francja, Wielka Brytania i Polska po prostu wjechały do
    Niemiec i spacyfikowały jego pomysły, to by nie rozpętał II Wojny
    Światowej. Ale nikt by nie wiedział, ze uratowano w ten sposób miliony i
    w tym problem.

    Po za tym, na dobrą sprawę, Rosja ma takie władze, jak chciała i tyle.
    To ich sprawa. Dokąd nie będą stanowić zagrożenia dla sąsiadów, to moim
    zdaniem nie należy się wtrącać. Problemem jest to, ze nie wiadomo do
    końca,w którym momencie jest ta chwila, gdy należałoby coś przedsięwziąć.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2022-03-13 15:53:45
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]

    > zdaniem nie należy się wtrącać. Problemem jest to, ze nie wiadomo do
    > końca,w  którym momencie jest ta chwila, gdy należałoby coś przedsięwziąć.

    To ciekawe, że zasadę działania rosyjskiego imperium niektórzy
    rozumieli już w XIX wieku a niektórzy do dziś nie przyjmują do wiadomości,
    że to mentalność narodu i władcy zupełnie inna niż na Zachodzie.
    Ta chwila już dawno mineła. Teraz to tylko reset.

  • 25. Data: 2022-03-13 16:17:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-marca-2022 o 12:13, cef pisze:
    > Zazwyczaj nie śledzę stale co się dzieje w danym wątku,
    > zaglądam czasem do środka i jak widzę coś głupiego

    I wszystko jasne ;-)

  • 26. Data: 2022-03-13 16:27:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.03.2022 o 15:53, cef pisze:
    > To ciekawe, że zasadę działania rosyjskiego imperium niektórzy
    > rozumieli już w XIX wieku a niektórzy do dziś nie przyjmują do wiadomości,
    > że to mentalność narodu i władcy zupełnie inna niż na Zachodzie.

    Wydaje mi się, że tego olbrzymiego państwa nie da się utrzymać próbując
    rządzić w normalny sposób.

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2022-03-13 23:02:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zdaniem nie należy się wtrącać. Problemem jest to, ze nie wiadomo do
    > końca,w  którym momencie jest ta chwila, gdy należałoby coś przedsięwziąć.

    Akurat z kapapami to sprawa jest prosta - o ile to możliwe należy ich
    upierdalać przy samej glebie, bo zawsze im odpierdala na punkcie jakiejś
    wielkiej rosji, choćby srali za stodołą bo ich na sławojkę nie stać.
    Problem nie jest kiedy, tylko jak i kim.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 28. Data: 2022-03-13 23:55:43
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Animka pisze:
    > Ostatnio tłumaczem (z ukraińskiego) Agaty Dudy był szpieg, który
    > siedział 3 lata w więzieniu.

    Nie szpieg, a oskarżony o szpiegostwo - dodatkowo na rzecz Chin(sic!), i
    nie w więzieniu a w areszcie. 3 LATA W ARESZCIE!!!

  • 29. Data: 2022-03-14 00:54:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-13 o 23:55, Andrzej Kłos pisze:

    > Nie szpieg, a oskarżony o szpiegostwo - dodatkowo na rzecz Chin(sic!), i
    > nie w więzieniu a w areszcie. 3 LATA W ARESZCIE!!!

    I co? Uniewinnili go?

    --
    animka

  • 30. Data: 2022-03-14 08:52:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2022 o 00:54, Animka pisze:

    > I co? Uniewinnili go?

    Jeśli doszło do opisywanego wydarzenia, to jest to porażka służb, a nie
    Pani Prezydentowej. No przecież to kancelaria zatrudnia tłumaczy, a nie
    Prezydent RP. No i czasem tłumaczy dostarcza sam organizator.

    --
    Robert Tomasik