  • 11. Data: 2022-03-12 17:14:12
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.03.2022 o 14:47, _Master_ pisze:
    > Całe swoje dzieciństwo spędziłem na wsi. Wiem co to mróz i wiem co to
    > palenie drewnem które najpierw trzeba było porąbać
    > Także ten...

    Ile domów ma jakąkolwiek możliwość opalania drewnem, czy węglem?

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2022-03-12 20:56:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-marca-2022 o 17:14, Robert Tomasik pisze:

    > Ile domów ma jakąkolwiek możliwość opalania drewnem, czy węglem?

    Dlaczego o to pytasz?
    Napisałem o drewnie żeby uzmysłowić że pamiętam czasy kiedy węgiel się
    szanowało.

  • 13. Data: 2022-03-12 21:45:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.03.2022 o 20:56, _Master_ pisze:
    > Dlaczego o to pytasz?
    > Napisałem o drewnie żeby uzmysłowić że pamiętam czasy kiedy węgiel się
    > szanowało.

    Źle Cię zatem zrozumiałem. Sądziłem, ze uważasz, że opór przy
    zaprzestaniu z korzystania z rosyjskiego gazu i ropy jest
    nieuzasadniony, gdyż można ogrzewać domy drewnem.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2022-03-12 22:40:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-12 o 20:56, _Master_ pisze:

    > Dlaczego o to pytasz?
    > Napisałem o drewnie żeby uzmysłowić że pamiętam czasy kiedy węgiel się
    > szanowało.

    No jasne, a za chwilę bełkoczesz o 20 stopniach u niemiaszków
    i ich bezjajeczności w kwestii zakręcania kurka i atakowania Rosji.
    Co Ty za prochy bierzesz?

  • 15. Data: 2022-03-12 22:49:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-marca-2022 o 22:40, cef pisze:
    > No jasne, a za chwilę bełkoczesz o 20 stopniach u niemiaszków
    > i ich bezjajeczności w kwestii zakręcania kurka i atakowania Rosji.
    > Co Ty za prochy bierzesz?

    Gdybyś umiał przeczytać ze zrozumieniem 3 zdania to zauważyłbyś że tu
    nie ma sprzeczności. Jest korelacja ;-

  • 16. Data: 2022-03-12 23:13:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-12 o 22:49, _Master_ pisze:

    > Gdybyś umiał przeczytać ze zrozumieniem 3 zdania to zauważyłbyś że tu
    > nie ma sprzeczności. Jest korelacja ;-

    Pytanie Roberta skutecznie obnażyło braki Twojego rozumienia korelacji.

  • 17. Data: 2022-03-12 23:42:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Jasne kurwa! > A Kukliński jest bohaterem!> A chuj z taką moralnością!

    Ostatnio tłumaczem (z ukraińskiego) Agaty Dudy był szpieg, który
    siedział 3 lata w więzieniu.

    --
    animka

  • 18. Data: 2022-03-12 23:48:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-12 o 07:44, Zbynek Ltd. pisze:

    > Czyli w samym gazie w ponad 20% finansują napaść na Ukrainę. Business is
    > business. Czy może raczej Geschaft ist Geschaft. Szacunkowe straty
    > wojska i rosyjskiej gospodarki to 15 mld dolarów. Czyli 1 mld dziennie.

    Ale to zakichane wojsko potrafi najpierw zniszczyć całe miasta, zabić
    niewinnych udzi, także dzieci, zgwacić. Potem nie mają co żreć to
    zostawiają swoje czołgi i uciekają.
    Putin ma już naszykowaną nową grupę bojową. Jacyś najemnicy.

    --
    animka

  • 19. Data: 2022-03-13 09:20:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.03.2022 o 23:48, Animka pisze:
    > Putin ma już naszykowaną nową grupę bojową. Jacyś najemnicy.
    Pytanie, czy owi najemnicy mają walczyć z Ukraińcami, czy pilnować, by
    jego własna armia nie cofała się.

    --
    Robert Tomasik

  • 20. Data: 2022-03-13 10:41:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-marca-2022 o 23:13, cef pisze:

    > Pytanie Roberta skutecznie obnażyło braki Twojego rozumienia korelacji.

    Jest jest jest ;-) Wiem że nie uwierzysz ale przez chwilę się
    zastanawiałem czy użyć tego słowa tak ostatnio tu popularnego aby
    zaintrygować cwaniaków co zmieniają tematy, unikają trudnych pytań,
    manipulują narracją niby z ułomności ale chyba jednak mają to w
    konspektach ;-)

    Także ten... jesteś PRZEWIDYWALNY ;-)