    Date: Sat, 12 Mar 2022 06:43:57 +0100
    Subject: Re: Grunt to elastyczność.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-marca-2022 o 01:48, Marcin Debowski pisze:
    > Pozwól mi wierzyć, że nie są to podwójne standardy a czysto praktycznie,
    > czy wręcz empatycznie podytktowana decyzja: Wyobraź sobie, że ktoś
    > wydaje rozkaz napaści na Twój dom, gdzie w następstwie ten dom niszczą i
    > zabijają Ci rodzinę. I teraz Ty, w swoich kontaktach towarzyskich,
    > miałbyś się powstrzymywać od życzenia sprawcom śmierci. Taki zakaz nie
    > byłby ani naturalny ani etyczny.

    Napiszę tak

    Złem nie jest to że fejsbuki mają taką albo taką politykę.

    ZŁEM JET TO ŻE MOGĄ BYĆ MONOPOLISTĄ i w jakikolwiek sposób MANIPULOWAĆ
    tym co tam się dzieje.

    Ruska trzeba walić po mordzie bo tylko to rozumie.

    Ale podsycanie do nienawiści zwykłych debili co godzinami tam zaglądają
    to zupełnie inna historia.

    Jeśli USA i NATO mają się jeszcze za zarządcę świata to drugiego dnia
    napaści powinny tam wysłać wojska aby ludzie nie ginęli.

    Jeśli NATO tego nie robi to tym bardziej nie widzę powodu żeby fejsbuka
    się wtrącała. To nie pomoże. Pomoże jeśli ruski leming zobaczy że przez
    putina biednieje.

    Przypomnę 200 milionów Euro dziennie płacą Niemcy putinowi DZIENNIE za gaz