  • Data: 2006-06-05 19:02:33
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > cały czas go pilnować. Czy są na to jakieś przepisy prawne, czy może
    > tylko spokojne dogadanie się z sąsiadem.

    Sproboj sie dogadac ... jesli to nic nie da, to trzeba sprobowac drogi
    bezposredniej czyli przez psa.

    Znaczy sie doprowadzic do tego, aby ograniczony móżdzek sąsiada załapał,
    ze twoja obecnosc na twoim podwórku prowadzi do kłopotów.

    Czyli ... musisz zacząc traktowac niewinnego psiaka ultradzwiękowym
    odstraszaczem, albo jesli cię nie stac, to gazem pieprzowym. Druga
    mozliwosc to wkurwianie psa z premedytacją tak aby szczekał bez przerwy,
    co moze doprowadzic nerwy sąsiada do koniecznosci przeniesienia psa.

    Ja pare lat temu pomyslnie przeszedłem tą ostatnią droge. Po paru dniach
    ciągłego szczekania psa sąsiad przeniósł budę psa na drugi róg swojej
    działki i miałem spokój.

    :)
    --
    Krzysiek, Krakow