  • Data: 2006-06-05 23:48:26
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > OK, położyłem truciznę na szczury - dla zachęty szkodników w kiełbasie -
    > na swoim terenie.
    >
    > Udowodnij mi, że nie miałem na myśli trucia szczurów na moim terenie.

    przewidziales mozliwosc taka ze pies zje kielbase wiec dzialales w
    zamiarze ewentulanym pozbawienia zycia w ten sposob psiaka, przewidujac
    mozliwiwosc zgodziles sie na to, to est zamiar ewentualny, jednak moim
    zdaniem da rade udowodnic zamiar bezposredni. Taki sk. wczesniej czy
    pozniej cos chlapnie na ten temat, wystarczt 'sprowokowac' i miec
    dyktafon w pogotowiu.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".