  • Data: 2006-06-06 08:43:56
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 cze o godzinie 02:12, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak miałem przewidzieć? Położyłem na swoim - odgrodzonym - terenie.
    > Co więcej - o ile pamiętam - w tym wątku ogrodzenie stawiał właściciel psa.
    > Czyli jeśli jeg pies wdarł się na cudzą posiadłość - to on zrobił
    > wadliwe ogrodzenie potencjalnie narażając sąsiadów na pogryzienie przez
    > swojego agresywnego psa.

    Ale masz popierdzielone pod kopułą lawa.
    ty juz wykoncypowałeś sobie że pies przeskakuje przez ogrodzenie, że ktoś
    źle postawił płot....

    DEBILU
    sedno tego topicu jest tkaie że sąsiad boi się o to że jego bachor przełoży
    łapsko pzez siatkę i pies go pogryzie.

    Nie było tutaj poruszane ze pies wdziera się na teren gdzie jest ten
    bachor, nie ma że siatkę stawiał ten czy tamten.

    idż i walnij sobie baranka w ścianę baranku.

    > Mało kto jest aż takim paranoikiem, jak ja, i nagrywa wszystko jak leci ;)
    > (no, może nie wszystko, ale sporo)

    bo to wyssałeś z mlekiem od kobiety która cię urodziła - tetrycyzm,
    upierdliwość, debilizm i manię bycia wrzodem na "dupie" społeczeństwa.

    --
    Herbi
    06-06-2006 10:43:52