  • Data: 2006-06-05 20:14:20
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > OK, położyłem truciznę na szczury - dla zachęty szkodników w kiełbasie -
    > na swoim terenie.
    >
    > Udowodnij mi, że nie miałem na myśli trucia szczurów na moim terenie.

    A czy ja wyglądam jak prokurator?
    I po co miałbym sie wysilać?
    Kto będzie oceniał czy moje dowody są wystarczające? Może ty jako
    "oskarżony" ?
    No i podstawowe pytanie, czy wiesz co to znaczy zamiar ewentualny?
    Pewnie nie wiesz, że to iż miałeś na myśli otrucie szczurów nie oznacza
    że nie ma zamiaru ewentualnego otrucia psa.

    I wiele innych pytań ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam