  • Data: 2006-06-06 00:12:15
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > przewidziales mozliwosc taka ze pies zje kielbase wiec dzialales w

    Jak miałem przewidzieć? Położyłem na swoim - odgrodzonym - terenie.

    Co więcej - o ile pamiętam - w tym wątku ogrodzenie stawiał właściciel psa.

    Czyli jeśli jeg pies wdarł się na cudzą posiadłość - to on zrobił
    wadliwe ogrodzenie potencjalnie narażając sąsiadów na pogryzienie przez
    swojego agresywnego psa.

    A że piesek zeżarł zostawioną dla szczurów trutkę...

    Równie dobrze można by mieć pretensje do hodowcy złotokapu, że np.
    królik sąsiadów wlazł mu na teren i zeżarł conieco tej trującej roślinki.

    Równie dobrze mógłbyś dowodzić "zamiaru ewentualnego" gdybym trzymał w
    lodówce butelce po wódce coś niezbyt zdrowego, np. utrwalacz czy
    wywoływacz, a jakiś durny włamywacz by się tego napił.

    > zamiarze ewentulanym pozbawienia zycia w ten sposob psiaka, przewidujac
    > mozliwiwosc zgodziles sie na to, to est zamiar ewentualny, jednak moim
    > zdaniem da rade udowodnic zamiar bezposredni. Taki sk. wczesniej czy
    > pozniej cos chlapnie na ten temat, wystarczt 'sprowokowac' i miec
    > dyktafon w pogotowiu.

    Mało kto jest aż takim paranoikiem, jak ja, i nagrywa wszystko jak leci ;)

    (no, może nie wszystko, ale sporo)