  • 1. Data: 2005-12-24 08:13:31
    Temat: Granica a drzewa
    Od: "bri" <r...@s...pl>

    Witam

    Jest przepisy który określa odległość w której można posadzić drzewa (brzoza
    i akacja) od granicy sąsiada ?

    --
    tester_krk

  • 2. Data: 2005-12-24 09:32:01
    Temat: Re: Granica a drzewa
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    bri napisał(a):
    > Witam
    >
    > Jest przepisy który określa odległość w której można posadzić drzewa (brzoza
    > i akacja) od granicy sąsiada ?

    o tak - jak chcesz sąsiada wkurzyć to posadź tam tzw. akację, bo pewnie
    masz na myśli to co jest normalnie nazywane akacją a nią nie jest -
    najbardziej wkurzający chwast jaki znam, i tak po 2-3 latach wybije u
    sąsiada i będzie miał dosyć tego, że ciągle mu coś takiego wyrasta.

    sg

  • 3. Data: 2005-12-24 11:06:43
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    bri napisał(a):
    > Witam
    >
    > Jest przepisy który określa odległość w której można posadzić drzewa
    > (brzoza
    > i akacja) od granicy sąsiada ?

    Nie ma . Ale musisz pamietac, ze jak drzewo urosnie to ryzykujesz szkodliwe
    immisje na dzialke sasiednia (np zacienianie) a to juz moze skonczyc sie
    procesem.

    Dan.

  • 4. Data: 2005-12-24 11:09:58
    Od: "bri" <r...@s...pl>

    W artykule news:doj566$1cu8$1@node3.news.atman.pl,
    niejaki(a): sg z adresu <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał(a):

> [...]
    > jest - najbardziej wkurzający chwast jaki znam, i tak po 2-3 latach
    > wybije u sąsiada i będzie miał dosyć tego, że ciągle mu coś takiego

    wiesz sprawa jest taka ze wlasnie sasiad mnie zrobil taka niespodzianke.

    Wiem co to za badziewie akacja, wszytkie wycialem na swojej dzialce ale
    jednak odrastaja z pozostawionego pnia.

    A moze zna ktos odpowiedz na moje pytanie ??
    Chcialbym jednak wiedziec jak to prawo okresla.

    --
    tester_krk

  • 5. Data: 2005-12-24 11:10:18
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Wiem co to za badziewie akacja, wszytkie wycialem na swojej dzialce ale
    > jednak odrastaja z pozostawionego pnia.

    Posmaruj pien Randapem, albo wykop rowek gleboki na ok. pol metra tuz przy
    ogrodzeniu, odetniesz w ten sposob korzenie i bedziesz mial spokoj na pare
    lat.

    Ale to juz OT;-)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 6. Data: 2005-12-24 13:39:55
    Od: "bri" <r...@s...pl>

    W artykule news:dojaas$lu$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Michał Wilk z adresu <m...@g...pl> napisał(a):

    > Posmaruj pien Randapem, albo wykop rowek gleboki na ok. pol metra tuz
    > przy ogrodzeniu, odetniesz w ten sposob korzenie i bedziesz mial
    > spokoj na pare lat.

    Randap to jest to. Wiem ze te srodek zadziala na 100%.
    Tez o tym myslalem i chyba tak zrobie.

    --
    tester_krk

  • 7. Data: 2005-12-24 13:43:30
    Od: "bri" <r...@s...pl>

    W artykule news:doja67$l8l$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): dan z adresu <j...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >>

    > Nie ma . Ale musisz pamietac, ze jak drzewo urosnie to ryzykujesz
    > szkodliwe immisje na dzialke sasiednia (np zacienianie) a to juz moze

    po sadach nie chce sie włoczyc.
    Poprostu nie dopuszcze zeby tez drzewa urosly.

    --
    tester_krk

  • 8. Data: 2005-12-24 13:45:27
    Od: pipipi <d...@i...pl>

    bri wrote:
    > W artykule news:dojaas$lu$1@inews.gazeta.pl,

    > Randap to jest to. Wiem ze te srodek zadziala na 100%.
    > Tez o tym myslalem i chyba tak zrobie.

    A pozniej odgrodz miejsce o oznacz jako toksyczne wysypisko smieci. I
    wkladaj bio-kombinezon, kiedy bedziesz przegodzil w poblizu.

  • 9. Data: 2005-12-24 14:25:39
    Od: pipipi <d...@i...pl>

    bri wrote:
    > W artykule news:Xhcrf.67$D43.16@trndny06,

    > tak zrobie, nie wiem czy sasiad sie nie domysli ze cos jest nie tak ;)

    > kombinezon dostaje jako dodatek do Randapa :D
    > Wesołych Świat pipipi

    A czy to cos nie sugeruje nt toksycznosci? Czy aby nie stwarzasz sobie
    samemu ryzyka utraty zdrowia?

  • 10. Data: 2005-12-24 14:26:37
    Od: "bri" <r...@s...pl>