  • 1. Data: 2005-12-23 22:49:29
    Temat: Działalność gospodarcza a zaświadczenie o zarobkach
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Pytanie cokolwiek głupie zapewne, ale mnie to nurtuje.
    Czy prowadząc (jednoosobowo) działalność gospodarczą całość dochodu firmy
    traktuję jako swoje wynagrodzenie?
    Czyli np. starając się o kredyt i wypełniając (de facto samemu sobie)
    zaświadczenie o zarobkach, wpisuję średnie dochody firmy z ostatnich trzech
    miesięcy?

  • 2. Data: 2005-12-23 23:10:56
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    macias napisał(a):
> [...]
    > Czyli np. starając się o kredyt i wypełniając (de facto samemu sobie)
    > zaświadczenie o zarobkach, wpisuję średnie dochody firmy z ostatnich trzech

    przeważnie starając się o kredyt nic sobie nie wystawiasz, tylko
    donosisz zaświadczenie z US o wysokości ostatniego PIT-5 i/lub z ZUS o
    opłaceniu ostatnich 3 składek!

    --
    *
    *|\

  • 3. Data: 2005-12-23 23:34:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    TBL aka TLZ wrote:

    > przeważnie starając się o kredyt nic sobie nie wystawiasz, tylko
    > donosisz zaświadczenie z US o wysokości ostatniego PIT-5 i/lub z ZUS o
    > opłaceniu ostatnich 3 składek!

    Oraz fefnascie tysiecy innych papierkow, po to, zeby sie okazalo, ze
    kredytu nei dostaniesz, bo tak. Bo jakbys mial stala prace na 12oo
    zlotych to owszem, ale jestes przedsiebiorca i oni ci nie ufaja...

    --
    *
    *|\

  • 4. Data: 2005-12-24 00:28:44
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

    > Oraz fefnascie tysiecy innych papierkow, po to, zeby sie okazalo, ze
    > kredytu nei dostaniesz, bo tak. Bo jakbys mial stala prace na 12oo
    > zlotych to owszem, ale jestes przedsiebiorca i oni ci nie ufaja...
    O to to to to!
    Szlag mnie trafiał jak chciałem gdzieś wziąć kredyt, który w końcu wzięła
    dla mnie bez większych problemów moja matka - emerytka
    Naprawdę skandal i kurestwo! Ale ściągać kasę za każde najmniejsze gówienko
    to bank potrafi!

  • 5. Data: 2005-12-24 10:08:31
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia Sat, 24 Dec 2005 01:28:44 +0100, ShadowFiend napisał(a):

    > Szlag mnie trafiał jak chciałem gdzieś wziąć kredyt, który w końcu wzięła
    > dla mnie bez większych problemów moja matka - emerytka

    Własnie.
    Znam przypadek, kiedy człowiek miał 2.000.000 PLN na koncie, nie mial pracy
    i chcial z banku karte kredytowa z limitem 5.000 PLN. Bank nie wydal mu
    karty poniewaz nie ma stalej pracy i gwarancji stalych dochodow.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 6. Data: 2005-12-24 10:21:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Znam przypadek, kiedy człowiek miał 2.000.000 PLN na koncie, nie mial pracy
    > i chcial z banku karte kredytowa z limitem 5.000 PLN. Bank nie wydal mu
    > karty poniewaz nie ma stalej pracy i gwarancji stalych dochodow.

    Ot, bankowe myslenie dupa a nie glowa...

    --
    *
    *|\

  • 7. Data: 2005-12-24 11:37:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

> [...]
    > i chcial z banku karte kredytowa z limitem 5.000 PLN. Bank nie wydal mu
    > karty poniewaz nie ma stalej pracy i gwarancji stalych dochodow.

    To jakies bajki. Jak sie ma na koncie 2 000 000 to sie nie trzyma tych
    pieniedzy tam gdzie zwykli smiertelnicy. I nie ma problemu wtedy z
    dostaniem KK. Trzeba tylko isc do odpowiedniego banku i porozmawiac z
    odpowiednia osoba. Przy takich srodkach nie powinno byc to trudne.

    --
    pozdrawiam
    Mithos