  • 1. Data: 2006-12-15 16:56:33
    Temat: Re: Goła baba nago na balkonie
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-12-2006 o 16:17:34 <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > I właśnie stąd pytani: Dlaczego goła baba podpada a film z gołą babą nie?

    Zalezy nie od sposobu w jaki oczom publicznym ukazalasie owa baba a od
    stosunku zakrytej do niezakrytej czesci powierzchni ciala z uwzglednieniem
    wag odpowiednich dla danej czesci ciala.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 2. Data: 2006-12-15 19:54:57
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:op.tkl1cja0rgp2nr@sempron
    użytkownik *Jasko Bartnik* napisał(a):

    > Zalezy nie od sposobu w jaki oczom publicznym ukazalasie owa baba a od
    > stosunku zakrytej do niezakrytej czesci powierzchni ciala z
    > uwzglednieniem wag odpowiednich dla danej czesci ciala.

    No bimbały to mają odpowiednią wagę ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2006-12-16 10:21:13
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > No bimbały to maj? odpowiedni? wagę ;)

    Tfu ... normalnie jestes mi winien za czyszczenie monitora :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/