  • 1. Data: 2006-12-11 11:43:19
    Temat: wymiana dowodu
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    mam dowod z 1992. Trzeba wymienic ale nawal spraw bardzo bardzo waznych.
    Czy dowod po 1 stycznia 2007 stanie sie bezuzyctecznym swistkiem papieru?
    Co w takim razie znaczy:

    "Dowody osobiste wydane przed 1 stycznia 2001 r. zachowują ważność do 31
    grudnia 2007 r." (za Gazeta Prawna)

    PanTalon

  • 2. Data: 2006-12-11 12:38:32
    Temat: Re: wymiana dowodu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 12:43:19 +0100, m[...] napisał(a):

    > mam dowod z 1992. Trzeba wymienic ale nawal spraw bardzo bardzo waznych.
    > Czy dowod po 1 stycznia 2007 stanie sie bezuzyctecznym swistkiem papieru?

    To jest termin zapisany w ustawie ale bez żadnych negatywnych konsekwencji
    na wypadek przekroczenia.

    > Co w takim razie znaczy:
    > "Dowody osobiste wydane przed 1 stycznia 2001 r. zachowują ważność do 31
    > grudnia 2007 r." (za Gazeta Prawna)

    To jest termin zapisany w ustawie po którym dowód będzie nieważny.

  • 3. Data: 2006-12-11 12:38:55
    Od: "Krzys" <n...@n...com>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co w takim razie znaczy:
    >
    > "Dowody osobiste wydane przed 1 stycznia 2001 r. zachowują ważność do 31

    Nie wiem jak z dowodem ale stare prawa jazdy są nadal ważne :-)
    I każdy kto dostał mandat za stare prawko może zglosić się do sądu celem
    odszkodowania.

    NSA tak zdecydował