  • 1. Data: 2006-12-14 07:44:08
    Temat: PRESCO windykacja PlusGSM
    Od: l...@W...krobia.net.pl (lukasz)

    Witam

    2 lata temu PlusGSM naliczył mi 3300zł kary za rzekome zerwanie umowy
    promocyjnej. Gdy do nich zadzwoniłem o co chodzi dowiedziałem się że
    zinterpretowali moje pismo o nieprzedłużaniu po wygaśnięciu umowy usługi
    jako rezygnację natychmiastową z usługi (miesiąc przed końcem umowy) za co
    kara 3300zł. Wyjaśniłem że to jakaś ich pomyłka i był spokój przez 2 lata.
    Wczoraj przyszło pismo z PRESCO że mają mój dług z PlusGSM i że jeśli im w
    ciągu tygodnia nie zapłacę to "podejmą kroki (...) dla Państwa
    nieprzyjemne (...) wizyta windykatorów w miejscu zamieszkania". A jeśli i
    to nie pomoże to sąd.

    Zadzwoniłem do Plusa o co chodzi. Za co co ta kara. W Plusie powiedzieli
    mi że u nich mam 0,00 zł. Dług jest w PRESCO i oni już nic do tego nie
    mają. Nie ich sprawa. PRESCO z kolei nie interesuje fakt nienależnego
    naliczenia kary.

    Co robić?

    Łukasz

  • 2. Data: 2006-12-14 07:53:50
    Temat: Re: PRESCO windykacja PlusGSM
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "lukasz" <l...@W...krobia.net.pl> wrote in message
    l...
> [...]
    > mi że u nich mam 0,00 zł. Dług jest w PRESCO i oni już nic do tego nie
    > mają. Nie ich sprawa. PRESCO z kolei nie interesuje fakt nienależnego

    Nic.
    Załatwić sobie papierek z plusa, że nic im nie jesteś winny.
    Właściwie ostatnia faktura z plusa z zerem na końcu powinna być
    wystarczająca.
    panów z presco jak przyjda do domu wywalić za drzwi.
    jak przyjdą jeszcze raz zadzwonić na policje, że jakies menele cie nachodzą.
    poczekać az presco pójdzie do sądu i poczekac na list z sądu albo z wyrokiem
    od którego musisz sie szybko odwołać, albo na wezwanie na rozprawę.
    Przed sądem pokazać dokument, że nigdy plusowi niczego nie zalegałeś i żeby
    sobie presco z plusem załatwiał co takiego właściwie od plusa "kupił".

  • 3. Data: 2006-12-14 08:34:49
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > "lukasz" <l...@W...krobia.net.pl> wrote in message
    l...

    No właśnie, zadzwoniłem. Lepszy byłby kwit.

    Jak sprzedali dług, to masz zero.

    Też racja.

    > Nic.
    > Załatwić sobie papierek z plusa, że nic im nie jesteś winny.

    Nie jesteś i nie byłeś.

    > Właściwie ostatnia faktura z plusa z zerem na końcu powinna być
    > wystarczająca.

    Nie wynika aby miał kolejne jakiekolwiek faktury.

    > panów z presco jak przyjda do domu wywalić za drzwi.
    > jak przyjdą jeszcze raz zadzwonić na policje, że jakies menele cie
    > nachodzą.

    Jak będą upierdliwi to popieram.

> [...]
    > Przed sądem pokazać dokument, że nigdy plusowi niczego nie zalegałeś i
    > żeby sobie presco z plusem załatwiał co takiego właściwie od plusa

    Jak będzie miał taki kwit.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 4. Data: 2006-12-14 10:34:04
    Od: l...@W...krobia.net.pl (lukasz)

    > No właśnie, zadzwoniłem. Lepszy byłby kwit.

    no lepszy, ale dwa lata temu nie spodziewałem się że muszę mieć na piśmie
    że oni źle przeczytali moje pismo.

    > Też racja.

    Czyli sprawa już nie do odkręcenia?

    Lukasz

  • 5. Data: 2006-12-14 11:14:52
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Czyli sprawa już nie do odkręcenia?

    do odkrecenia, czy Polkomtel poinformowal Cie na drodze pisemnej
    iz dokonal przeniesienia dlugu do jakiejs firemki windykacyjnej?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2006-12-14 13:34:24
    Od: "Robert" <c...@t...cy(rot13)>

    > do odkrecenia, czy Polkomtel poinformowal Cie na drodze pisemnej
    > iz dokonal przeniesienia dlugu do jakiejs firemki windykacyjnej?

    faktycznie istnieje przepis który mówi, ze trzeba o tym poinformować
    jednak nie zrobienie tego nie niesie za sobą żadnych
    konsekwencji...

  • 7. Data: 2006-12-14 13:41:26
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > faktycznie istnieje przepis który mówi, ze trzeba o tym poinformować
    > jednak nie zrobienie tego nie niesie za sobą żadnych
    > konsekwencji...

    tak samo jak "odebranie pisma" o rzekomym dlugu :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-12-14 14:10:15
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Robert napisał(a):

    > faktycznie istnieje przepis który mówi, ze trzeba o tym poinformować
    > jednak nie zrobienie tego nie niesie za sobą żadnych
    > konsekwencji...

    Nie istnieje przepis, który nakazywałby poinformować. Jednakże brak
    informacji powoduje to, że spłata do poprzedniego wierzyciela jest
    traktowana jak spłata do obecnego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2006-12-14 15:15:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Maluch" <n...@m...pl> wrote in message

    > Jak sprzedali dług, to masz zero.

    I ma tez kwit informujący o tym, że Plus sprzedał dług.

  • 10. Data: 2006-12-14 16:50:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lukasz wrote:

    > co kara 3300zł. Wyjaśniłem że to jakaś ich pomyłka i był spokój przez 2
    > lata. Wczoraj przyszło pismo z PRESCO że mają mój dług z PlusGSM i że

    Zwykły list? Coś takiego mieli się i wyrzuca na makulaturę (lub dorzuca
    do pieca).

    > jeśli im w ciągu tygodnia nie zapłacę to "podejmą kroki (...) dla
    > Państwa nieprzyjemne (...) wizyta windykatorów w miejscu zamieszkania".
    > A jeśli i to nie pomoże to sąd.

    To niech wyp*.*ją do tego sądu. A jakby się jakieś mięśniaki żądające
    kasy pojawiły "u bram" - wzywasz policję.