  • 1. Data: 2004-12-15 06:11:51
    Temat: Gluche telefony
    Od: Papik <p...@a...net>

    Witam,

    Od kilku dni, prawie z dokladnoscia co do minuty, dzwoni telefon 7:09.
    Po odebraniu jest cisza kilka sekund a potem druga strona sie rozlacza.

    Nie jest to meczace, gdyz domownicy wstaja okolo 5. lub 6. jest za to bardzo
    upierdliwe.

    Czy sa jakies podstawy prawne aby zglosic to na policje lub TPSA i aby
    namierzyli zartownisia ?

    Nie wiem czy w dzien takie telefony maja miejsce ale sie dowiem i w razie
    potrzeby dam Wam znac ;)

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 7070

  • 2. Data: 2004-12-15 07:06:54
    Temat: Re: Gluche telefony
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Papik napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Od kilku dni, prawie z dokladnoscia co do minuty, dzwoni telefon 7:09.
    > Po odebraniu jest cisza kilka sekund a potem druga strona sie rozlacza.

    Hmmm. Jakieś takie dziwne filmy mi się przypominają :)

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 3. Data: 2004-12-15 07:55:40
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..
    > Od kilku dni, prawie z dokladnoscia co do minuty, dzwoni telefon 7:09.
    > Po odebraniu jest cisza kilka sekund a potem druga strona sie rozlacza.

    zadzwoń na 9393 i spytaj czy nie ustawiłeś przypadkiem budzenia :))

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2004-12-15 08:01:35
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Od kilku dni, prawie z dokladnoscia co do minuty, dzwoni telefon 7:09.
    > Po odebraniu jest cisza kilka sekund a potem druga strona sie rozlacza.

    To wcale nie musi byc czlowiek, ale jakis automat ... może ktos ustawil
    wysylanie faksu na konkretną godzine i ten automat teraz robi to co
    24h ... ?

  • 5. Data: 2004-12-15 18:10:04
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 15 Dec 2004 09:01:35 +0100, KrzysiekPP napisał/napisała:
    > To wcale nie musi byc czlowiek, ale jakis automat ... może ktos ustawil
    > wysylanie faksu na konkretną godzine i ten automat teraz robi to co
    > 24h ... ?

    stary, wiesz jak dziala faks ? Na pewno nie na zasadzie ciszy i rozlaczania
    :>

  • 6. Data: 2004-12-15 18:10:41
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 15 Dec 2004 08:55:40 +0100, plusz napisał/napisała:
    > zadzwoń na 9393 i spytaj czy nie ustawiłeś przypadkiem budzenia :))

    100% nie :) Budzenie AFAIR na pewno cos mowi, ale jak mi ktos ustawil
    budzenie i dowiem sie kto i kiedy albo termin - WYKASTRUJE.

  • 7. Data: 2004-12-15 18:59:23
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > stary, wiesz jak dziala faks ? Na pewno nie na zasadzie ciszy i rozlaczania
    > :>

    Stary ... wiem jak to dziala. Tyle ze ja bardziej mialem na mysli
    uszkodzone urzadzenie ... wcale nie musi piszczec.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2004-12-15 21:17:29
    Od: "Marcin" <s...@o...pl>

> [...]
    > namierzyli zartownisia ?
    >
    > Nie wiem czy w dzien takie telefony maja miejsce ale sie dowiem i w razie

    jeśli nie masz identyfikacji w domowym telefonie to możesz ustawić
    przekazyqwanie z domowego na komórke, a w komurce już chyba masz clip, być
    może ten ktoś lub coś nie ma włączonej funkcji clir, spróbuj może dowiesz
    się jaki numer do ciebie dzwoni.

  • 9. Data: 2004-12-15 22:36:04
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 15 Dec 2004 19:59:23 +0100, KrzysiekPP napisał/napisała:
    > Stary ... wiem jak to dziala. Tyle ze ja bardziej mialem na mysli
    > uszkodzone urzadzenie ... wcale nie musi piszczec.

    no to trudno o nim pisac "dziala" :P Jak nie dziala...
    Stary... :P

  • 10. Data: 2004-12-16 07:49:57
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > no to trudno o nim pisac "dziala" :P Jak nie dziala...
    > Stary... :P

    No ... a po drugie w ofercie paru firm jest system obiegu dokumentow,
    ktory pozwala na wysylanie ich faksem ... tzn. wrzucasz taki dokument do
    ewidencji, zaznaczasz, ze ma byc wyslany faksem o takiej i takie porze,
    no i komputer probuje to zrobic ... Wystarczy, ze jakis programista
    popelni blad i system bedzie dzwonil do delikwenta co chwila. Byl juz
    taki przypadek w PL ;)