  • 1. Data: 2004-12-15 06:47:08
    Temat: zwrot nie zrealizowany
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Na pl.praca.dyskusje wypatrzyłem taki ciekawy przypadek:

    [cytat]
    Heh, kiedyś czytałem o niezłym numerze jaki ktos zrobił na ebay.com, w
    skrócie:
    koles wystawił do sprzedazy kilka tysięcy super wibratorów
    reklamując że sa extra duże, miłe w dotyku naj naj naj itp....
    Wycenił te cuda na około 30$ z asztukę a podobno średnie ceny w
    sexshopach to około 100$. W aukcji wzięło udział kilka tysięcy osób!!!
    Warunek był jeden, wpłata z góry. Po tygodniu od zakończenia aukcji,
    rozesłał do wszystkich czeki na 30$ (te które wpłacili) z informacją że
    niestety transport zaginął, statek zatonął czy coś w tym stylu. No i
    teraz spytacie co w tym dziwnego w końcu facet oddał pieniądze...
    ano fajne w tym jest to że na czekach poza imieniem i nazwiskiem był
    dopisek że jest to zwrot za zakup MEGA SUPER WIBRATORA DO SEXU ANALNEGO
    I NIE TYLKO. :-))))))) Jaki był efekt tego? a no taki że czeki
    zrealizowało tylko 3% osób. Reszta machnęła ręką na te 30$, wyceniając
    swój wstyd w banku lub na poczcie na więcej niż 30$. Ludzie po prostu
    wstydzili się pójść i odebrać swoje pieniądze. A po miesiącu ważnośc
    czeków wygasła i kolesiowi zostało 97% pieniedzy na koncie których
    ludzie po prostu nie odebrali ;_)))))))))
    [koniec cytatu]

    Dało by się za taki numer w Polsce jakoś przyczepić do gościa z urzędu
    (nie licząc ewentualnie skarbówki - zresztą jak taki dochód zaksięgować
    to też pewnie ciekawa gimnastyka ;) )

  • 2. Data: 2004-12-15 19:04:08
    Temat: Re: zwrot nie zrealizowany
    Od: "marik" <k...@p...com>

    wiadomości news:cpomld$2mjt$1@news2.ipartners.pl...
    > Ave!
    >
    > Na pl.praca.dyskusje wypatrzyłem taki ciekawy przypadek:
    >

    > [cytat]
    > Heh, kiedyś czytałem o niezłym numerze jaki ktos zrobił na ebay.com,
    8<

    Byłem dzisiaj poważny i smutny, a pan mnie po prostu rozweselił :->
    wielkie dzięki [!]

    marik

  • 3. Data: 2004-12-17 07:22:39
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > skrócie:
    > koles wystawił do sprzedazy kilka tysięcy super wibratorów

    To stara urban legend.
    Tak stara, że została nawet w jednym filmie opowiedziana, polski tytuł
    to zdaje się "Porachunki" Guya Ritchie....

    --
    Pozdro
    Massai