  • Data: 2017-11-12 14:01:00
    Temat: Re: Gender
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nigdy nie rozumialem o co te zarzuty, ale teraz chyba rozumiem
    >
    > http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-niemcy-urzedy-m
    usza-umozliwic-re
    > jestracje-trzeciej-plci,nId,2462811
    >
    > Niemieckie urzędy muszą zapewnić obywatelom możliwość
    > zarejestrowania trzeciej, oprócz męskiej i żeńskiej, płci - orzekł
    > Niemiecki Trybunał Konstytucyjny w Karlsruhe.
    >
    > No i bedzie klopot z toaletami jak w tym kabarecie :-)

    Ok, to troche w formie zartu.
    Sam mam mieszane uczucia bo mam zbyt mała wiedze MEDYCZNA w tym zakresie.
    Ale szukam bo razem z ta wiadomoscia słyszałem, ze czesc osób ma
    rzeczywiście problem z płcią na poziomie medycznym.
    I czytam:
    https://urodaizdrowie.pl/trzecia-plec-czyli-czym-jes
    t-hermafrodytyzm

    I teraz zastanawiam się - skoro tak jest to komu to do cholery miałoby
    przeszkadzac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'