  • 21. Data: 2009-11-09 07:37:26
    Temat: Re: Gdzie zgłosić sk*na
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    spp napisał(a):

    > A skąd wiadomo że UM Opole?

    Wpisz: http://www.opole.pl/ ;) Oczywiście to nie jest jednoznaczny dowód
    a tylko li poszlaka ale zawsze ;)

    j.

  • 22. Data: 2009-11-09 07:59:16
    Od: Piotr Zawiły <z...@o...eu>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie znam się na prawie (zazwyczaj zwracam się z prośbą do Grupy o pomoc),
    Przecież tu, na pewno, nie wypowiadają się prawnicy. Raz znalazłem wypowiedź,
    prawdopodobnie, prawnika lub aplikanta, który w bardzo celny i profesjonalny
    sposób odpowiedział na zadane pytanie w poście. Reszta, to domorośli "spece" od
    prawa (przykład Jotte), którzy "czytają'"i rozumieją je według swojego
    intelektu, a że intelekt trochę szfankuje, więc w ich główkach rodzą się takie
    formy wypowiedzi, jakie widać.

    uważam jednak, że ów Administrator w jakiś tam sposób ostrzega
    > przed treściami nieodpowiednimi i zaznacza, że zawartość przeznaczona jest dla
    > osób pełnoletnich - i to w sposób wyraźniejszy, niż na popularnych portalach
    > typu o2, gdzie przykładowo dziecko chcące sprawdzić email natyka się na
    > stronie głównej na sporą dawkę materiałów traktujących o seksie.
    Oczywiście. Dodam tylko, że w gestii rodziców leży uświadamianie swoich pociech,
    przed możliwością spotkania się w sieci z różnymi formami treści, które nie są
    przeznaczone dla nich. Małe dziecko może, jednak, nie zrozumieć, dlaczego na
    stronie z umieszczonymi jego ulubionymi postaciami, nie znajdują się kreskówki,
    tylko jakieś inne, niezrozumiałe treści.

    > Ogromna prośba do wszystkich wypowiadających się w tym wątku: szanujmy się
    > wzajemnie, postarajmy się o odrobinę empatii, zwłaszcza, że temat
    > kontrowersyjny.
    Taki tekst, wypowiadany kilkanaście lat temu, miałby posłuch. Ludzie szanowali
    się nawzajem, bo mieli wspólnego wroga: Komunę. Obecnie nie ma już wrogów, więc
    dlaczego szanować inną osobę? Zresztą, szacunek do ludzi jest kształtowany od
    dziecka. Kształtują go rodzice, jednak jak widać, po niektórych wypowiedziach,
    rodzice, w ferworze walki o pieniądz, dobrobyt swoich pociech, zapominają o
    dobrych manierach, które trzeba im zaszczepiać i, przede wszystkim, szacunku do
    drugiego człowieka. Czy to jest robine świadomie, czy nie, nie mnie to oceniać.

    A filtrować treści nieodpowiednie można bardzo łatwo -
    > wystarczy skonfigurować przeglądarkę.
    Ja już tak skonfigurówałem przeglądarkę, że kilkunastu trolli trafiło tam, gdzie
    jest ich miejsce.

    > Pozdrawiam,
    > Michał
    P.S. Przepraszam za off topic. Nie mogłem się powstrzymać Panie Michale.
    --
    Z wyrazami szacunku dla tych, którzy dzielą się nim z innymi.
    Piotr Zawiły

  • 23. Data: 2009-11-09 08:13:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Zawiły napisał(a):

> [...]
    > jednak, nie zrozumieć, dlaczego na stronie z umieszczonymi jego
    > ulubionymi postaciami, nie znajdują się kreskówki, tylko jakieś inne,

    Oczywiście, dodam, że po to są min filtry kontroli rodzicielskiej na
    komputerze z którego korzysta pociecha (sa juz nawet takie
    zaimplementowane w domowych routerach).

    W końcu w tym przypadku być może ktoś shackował joomle i umieścił swoje
    linki pozycjonujące w tym serwisie. A zrobił to nie dlatego, że jest to
    serwis o bajkach tylko dlatego, ze jest np oparty o nie załataną joomle.
    Być może webadmin tej strony nie ma pojęcia, ze cos takiego sie stało.

    j.

  • 24. Data: 2009-11-09 10:15:47
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Wyglada na to, ze za strone odpowiada Urzad miasta Opola. A cala ta
    > strona z bajkami jest jakims zapleczem pozycjonujacym... W bazie whois
    > jako abonent domeny wpisany jest NASK, http://www.dns.pl/kontakt.html

    Sprawdź raz jeszcze, bo coś źle zrobiłeś.

    DOMENA: bajki.opole.pl
    id abonenta: mjp_dr_00000862 (osoba fizyczna)
    ABONENT: dane niedostępne

    a.

  • 25. Data: 2009-11-09 10:31:52
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "JaromirD" napisał:
    > Równasz do poziomu Jotte?

    dla żydostfa i dziadostfa to norma:O)

    > Przecież wystarczy napisać: nic się nie da zrobić,
    > przesadzasz. Ale nie, trzeba pokazać jakim jest się mądralą.

    zdaje się jednak ze coś da się zrobić, w sumie ta stronka to niezłe bajki
    czy przypadkiem dostęp do treści erotycznych nie powinien być poprzedzony
    stronką osterzegawczą, oraz z zapytaniem czy osoba ma skończone 18lat?:O)
    zgłoś to na milicje, oni w tych sprawach się oriętują:O)

  • 26. Data: 2009-11-09 10:54:16
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Córka znalazła dzisiaj stronę z bajkami http://www.bajki.opole.pl/. Zaraz
    > na
    > samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii erotycznych.
    > Nie przeszkadzają mi strony dla dorosłych ale to już jest gruba przesada.
    > Co
    > można z tym zrobić? Zgłosić gdzieś, obić mi mordę (jakbym przypadkiem
    > znalazł kretyna)?

    Nie masz gdzie zgłosić ponieważ nie ma tam pornografii, a więc z godnie z
    prawem nie ma ograniczenia prezentowania takich materiałów osobom do 15 roku
    zycia. Bodajże 202KK o tym mówi...

    Pozdro Przemek

  • 27. Data: 2009-11-09 10:56:07
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hd8rn8$isp$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > czy przypadkiem dostęp do treści erotycznych nie powinien być poprzedzony
    > stronką osterzegawczą, oraz z zapytaniem czy osoba ma skończone 18lat?:O)
    > zgłoś to na milicje, oni w tych sprawach się oriętują:O)

    Do treści pornograficznych owszem, ale musi mieć skończone 15 lat, a co do
    erotyki w naszym prawie nie ma żadnych ograniczeń. Tak milicja, to dobry
    adresat skargi :)))

    Pozdro Przemek

  • 28. Data: 2009-11-09 11:02:07
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Przemek Lipski" napisał:
    > Do treści pornograficznych owszem, ale musi mieć skończone 15 lat, a co do
    > erotyki w naszym prawie nie ma żadnych ograniczeń. Tak milicja, to dobry
    > adresat skargi :)))

    a nasze prawo potrafi rozróżniać co to pornografia czy erotyka?:O)
    bo ja tam cycki widzę a miały być bajki!:O(

  • 29. Data: 2009-11-09 11:59:18
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hd8tr8$kcd$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > a nasze prawo potrafi rozróżniać co to pornografia czy erotyka?:O)
    > bo ja tam cycki widzę a miały być bajki!:O(

    Jeżeli tam są tylko cycki (i inne części ciała), to prawo nie będzie mialo
    problemu z odróżnieniem.

    Pozdro Przemek

    ps. zresztą na stronie z bajkkami nie widze nigdzioe cycków, są na tej z
    linku, ale to już inna strona...

  • 30. Data: 2009-11-09 12:06:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    gardziej wrote:

    > Ale co tu zglaszac? Jest napisane, ze dla doroslych. Jesli corka umie
    > znalezc strone z bajkami to i potrafi wpisac w google porno. W Twojej
    > ojcowskiej gestii pozostaje uswiadomic ja.

    Wsiedliście na niego, a ma sporo racji. Umieszczanie takich linków na
    stronach, których główną widownią są dzieci jest co najmniej godne
    pożałowania.

    --
    cokolwiek