  • 1. Data: 2009-11-08 21:46:50
    Temat: developer nie reaguje na reklamacje
    Od: "emyo" <e...@o...pl>

    Witam
    Mam taką sytuację. Mieszkanie zostało oddane do użytku jakieś 2 lata temu
    przez developera PWD który działa na rynku poznańskim od jakiegoś czasu. Od
    samego początku były problemy z zalewaniem ścian zewnętrznych od sąsiada z
    balkonu w wyniku najprawdopodobniej wykonanej złej izolacji. Naprawa była
    wykonana już raz, ale bez większych rezultatów i wymaga ponownej
    interwencji. Niebawem kończy się okres gwarancyjny, było wysyłanych wiele
    pism, bez odzewu. Po jakimś czasie po ostrej interwencji z naszej strony
    developer zaczął się zasłaniać brakiem możliwości wykonania naprawy ze
    względu na brak możliwości dostania się na balkon sąsiada, gdyż on nie
    zezwalał na wejście do mieszkania. Mieszkanie jest ubezpieczone i prosiliśmy
    o numer polisy ubezpieczeniowej gdyż chcieliśmy wykonać naprawę we własnym
    zakresie. Developer odówił, argumentując że takowego nie posiada.
    Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO
    9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany. Od jakiegoś
    czasu cisza w eterze. Kontakt jest bardzo utrudniony, ludzie są nieuprzejmi,
    kończy sie tylko na obiecankach. Dodam że w mieszkaniu było jeszcze kilka
    drobnych usterek, które również nie zostały usunięte.Wartość takiego
    mieszkania drastycznie maleje, a kredyt na 30 lat :)
    Co w takiej sytuacji robić????

    pozdrawiam

    4539 (20091024) __________

  • 2. Data: 2009-11-08 22:06:36
    Temat: Re: developer nie reaguje na reklamacje
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Sposób w jaki PWD traktuje swoich klientów jest naganny, choć posiada ISO
    > 9001, gdzie w sposób szczególny klient powinien być traktowany.

    To ja tylko w tej kwesti iso 9001, mylisz się co do jego znaczenia, bo jeśli
    w swoich
    wewnętrznych procedurach dokładnie opisali w jaki sposób olewać klienta to
    ISO9001
    powoduje jedynie, że dokładnie tak powinni postepować i do tego dokładnie
    to postępowanie dokumentować.........

  • 3. Data: 2009-11-09 07:06:56
    Od: karol <k...@k...pl>

    odpowiedz ntg: "i dlatego nigdy nie kupie mieszkania w bloku od dewelopera"

  • 4. Data: 2009-11-09 09:17:20
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "emyo" <e...@o...pl>

    > __________ Informacja programu ...

    Przestań rozysłać ten syf reklamowy. To, że Cię nie stać na jakiś normalny
    program nie znaczy, że inni muszą oglądać śmieci w każdej twojej wiadomości.
    Jak Cię nie stać to po prostu nie korzystaj.

  • 5. Data: 2009-11-09 09:44:39
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    emyo wyskrobał(a):
> [...]
    > kilka drobnych usterek, które również nie zostały usunięte.Wartość takiego
    > mieszkania drastycznie maleje, a kredyt na 30 lat :)

    Budynek stanowi część wspólną członków wspólnoty mieszkaniowej, bo pewnie ją
    macie. Wspólnota powinna wezwać w sposób ostateczny dewelopera do usunięcia
    wady w terminie ... dni albo spotkacie się w sądzie. I tyle w zasadzie można
    na razie zrobić. A sąsiad (o ile to wspólnota) nie ma prawa zabronić wejścia
    do mieszkania w takiej sytuacji. Zatem drugi pozew o nakazanie przeciw
    sąsiadowi.

    --
    .B:artek.

  • 6. Data: 2009-11-09 11:24:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Nov 2009, Zygmunt wrote:

    > To ja tylko w tej kwesti iso 9001, mylisz się co do jego znaczenia

    Tego powinni uczyć w podstawówkach, bo wciskanie kitu że (normy) ISO 9*
    *oznaczają* "podnoszenie jakości" jest standardem.
    I większość mu co gorsza ulega.
    To tak, jakby z dania narzędzia (np. łom ujdzie w roli dobrego
    przykładu) wywodzić, że zostanie nim wykonana użyteczna praca.
    <stary dowcip update 1>
    - i jak tam Romkowi idzie w Anglii?
    - a dobrze, ostatnio sklep otwarł!
    - ?? a czym się za to zabrał, on nie miał pieniedzy ani głowy do handlu??
    - ano łomem...
    <\dowcip>

> [...]
    > ISO9001
    > powoduje jedynie, że dokładnie tak powinni postepować i do tego dokładnie

    Znaczy będzie wiadomo kto ma dostać premię za "skuteczne olanie"? :>
    (acz wcale nie musi być premii, wystarczy że wiadomo kto, to prawda).

    pzdr, Gotfryd