  • 11. Data: 2009-11-08 23:13:22
    Temat: Re: Gdzie zgłosić sk*na
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Córka znalazła dzisiaj stronę z bajkami http://www.bajki.opole.pl/. Zaraz na
    > samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii erotycznych.
    > Nie przeszkadzają mi strony dla dorosłych ale to już jest gruba przesada. Co
    > można z tym zrobić? Zgłosić gdzieś, obić mi mordę (jakbym przypadkiem
    > znalazł kretyna)?

    Ale co tu zglaszac? Jest napisane, ze dla doroslych.
    Jesli corka umie znalezc strone z bajkami to i potrafi wpisac w google porno.
    W Twojej ojcowskiej gestii pozostaje uswiadomic ja.

  • 12. Data: 2009-11-08 23:14:26
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii
    > erotycznych.

    Nie znam się na prawie (zazwyczaj zwracam się z prośbą do Grupy o
    pomoc), uważam jednak, że ów Administrator w jakiś tam sposób ostrzega
    przed treściami nieodpowiednimi i zaznacza, że zawartość przeznaczona
    jest dla osób pełnoletnich - i to w sposób wyraźniejszy, niż na
    popularnych portalach typu o2, gdzie przykładowo dziecko chcące
    sprawdzić email natyka się na stronie głównej na sporą dawkę materiałów
    traktujących o seksie.

    Ogromna prośba do wszystkich wypowiadających się w tym wątku: szanujmy
    się wzajemnie, postarajmy się o odrobinę empatii, zwłaszcza, że temat
    kontrowersyjny. A filtrować treści nieodpowiednie można bardzo łatwo -
    wystarczy skonfigurować przeglądarkę.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 13. Data: 2009-11-08 23:22:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hd7jf0$70t$1@atlantis.news.neostrada.pl gardziej
    <b...@b...pl> pisze:

    > Ale co tu zglaszac? Jest napisane, ze dla doroslych.
    > Jesli corka umie znalezc strone z bajkami to i potrafi wpisac w google
    > porno. W Twojej ojcowskiej gestii pozostaje uswiadomic ja.
    No i proszę - zaczyna się pomału wyjaśniać dlaczego wątkoczyńca
    zaprezentował się ze swoimi pretensjami jako tatuś-dureń.
    Tylko nie każdy ma cierpliwość bałwanowi tłumaczyć tak proste sprawy, sam
    prowokuje aby z niego podrwić.
    A bałwan, jak to baławan - obraża się zamiast zmądrzeć.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2009-11-08 23:23:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hd7jh8$759$1@atlantis.news.neostrada.pl Michał
    <m...@w...o2.pl> pisze:

    > szanujmy się wzajemnie
    Na szacunek trzeba zasłużyć.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2009-11-08 23:35:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gardziej pisze:

    > Ale co tu zglaszac? Jest napisane, ze dla doroslych.
    > Jesli corka umie znalezc strone z bajkami to i potrafi wpisac w google
    > porno.
    > W Twojej ojcowskiej gestii pozostaje uswiadomic ja.

    Należałoby też uświadomić pewnych ignorantów, że słowo "bajki" nie
    implikuje dzieła dla dzieci.

  • 16. Data: 2009-11-08 23:44:03
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Na szacunek trzeba zasłużyć.

    Zasadniczo masz rację, ale każdy może mieć zły dzień i podnosić
    ciśnienie innym.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 17. Data: 2009-11-08 23:49:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hd7loa$sp6$1@nemesis.news.neostrada.pl Michał
    <m...@w...o2.pl> pisze:

    > Zasadniczo masz rację, ale każdy może mieć zły dzień i podnosić ciśnienie
    > innym.
    Inni niech sami o siebie się martwią.
    Ci inni sobie dają to ciśnienie tak łatwo podnosić?
    Ich sprawa - kiepściacy...

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2009-11-09 05:57:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JaromirD napisał(a):

    > Córka znalazła dzisiaj stronę z bajkami http://www.bajki.opole.pl/. Zaraz na
    > samym początku Administrator zachęca do oglądania... galerii erotycznych.

    Wyglada na to, ze za strone odpowiada Urzad miasta Opola. A cala ta
    strona z bajkami jest jakims zapleczem pozycjonujacym... W bazie whois
    jako abonent domeny wpisany jest NASK, http://www.dns.pl/kontakt.html

    Zglos do obu, czyli i do UM Opole i do NASK a potem napisz nam tu jak to
    sie zakonczylo ;)

    j.

  • 19. Data: 2009-11-09 06:03:15
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Dziecinny umysłek, szczeniackie tekściki.
    > I to jest ojcem???

    On pisał o córce sąsiada ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2009-11-09 07:31:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    januszek pisze:

    > Wyglada na to, ze za strone odpowiada Urzad miasta Opola. A cala ta
    > strona z bajkami jest jakims zapleczem pozycjonujacym... W bazie whois
    > jako abonent domeny wpisany jest NASK, http://www.dns.pl/kontakt.html

    A skąd wiadomo że UM Opole?

    --
    spp