  • 31. Data: 2008-12-20 13:09:39
    Temat: Re: Gdzie zarejestrowac wlasna firme? (miasto)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 19 Dec 2008 23:53:54 +0100, Arek napisał(a):

    > Są też firmy co za 50 zł/miesiąc dają adres itd. :)

    Podaj mi taka firme. Te co ja znam oferuja podobna usluge za
    244/miesiecznie (najtaniej z tego co znalazlem) do ponad 800/miesiecznie.

    --
    best regards,
    scream

  • 32. Data: 2008-12-20 20:50:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Dec 2008, zkruk [Lodz] wrote:

    > czyli już były takie dyskusje??? :-)

    Nihil novi sub sole.
    Cokolwiek się nie zacznie robić, dochodzi się do informacji ze
    przed nami robili to inni - kwestią staranności w robieniu jest
    jak prędko się do tego dojdzie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2012-02-27 10:46:17
    Od: "wb24h_pl" <robert@WYTNIJ_TOm2shop.eu>

    Nasze wirtualne biuro oferuje adres do rejestracji działalności już od 38zł netto za
    miesiąc
    wszelkie informacje dostępne są na stronie http://wb24h.pl

  • 34. Data: 2012-02-27 14:52:22
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2012-02-27 11:46, wb24h_pl pisze:

    > Nasze wirtualne biuro oferuje adres do rejestracji działalności już od 38zł netto
    za miesiąc
    > wszelkie informacje dostępne są na stronie http://wb24h.pl

    Jaaasne - rejestracja firmy w takiej ruderze:
    http://regiodom.pl/oferta/dom-wroclaw-antoniego_czec
    howa_25-RDW2120127192111

    --
    Mariano

  • 35. Data: 2012-02-27 16:52:29
    Od: "wb24h_pl" <robert@WYTNIJ_TOm2shop.eu>

    są biura w których otrzymasz adres od 38zl/ miesiąc np wb24h.pl

  • 36. Data: 2012-02-27 17:31:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/27/2012 10:52 AM, wb24h_pl wrote:

    > są biura w których otrzymasz adres od 38zl/ miesiąc np wb24h.pl

    spadaj spamerze