  • 1. Data: 2003-09-17 10:37:40
    Temat: Re: Gdzie szukac dobrego adwokata (prawo rodzinne) - Warszawa
    Od: "Brenda" <b...@w...pl>

    Czesc,
    Mec Grażyna Wołodkiewicz
    Nowowiejska 6 tel 621-15-16
    Polecalam ją moim znajomym , wszyscy byli zadowoleni ale to nie oznacza, że
    w twojej sprawie bedzie tak jak ty tego sobie zyczysz wiec decyzja nalezy do
    ciebie.
    pozdrawiam,
    Brenda
    ..

  • 2. Data: 2003-09-18 11:57:03
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    że
    > w twojej sprawie bedzie tak jak ty tego sobie zyczysz wiec decyzja nalezy
    Może się czepiam, ale czy adwokaci mogą się reklamować na publicznych
    forach? Co prawda za pośrednictwem osób trzecich... ale może podstawionych?

    burenezo