  • 1. Data: 2003-09-17 10:30:44
    Temat: PILNE zakaz konkurencyjnosci
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    witam
    współpracuje z firmą x jako przedstawiciel i w umowie mam zapisy dotyczace
    zakazu pracy w trakcie i po wygasnieciu umowy u konkurencji. Zaznaczam ze
    prowadze swoja dzialalnosc i z firma wspolpracuje jako osoba fizyczna
    prowadzaca dg.
    teraz dostalem umowe do podpisania (smieszne bo do stalem ja dzis a jutro
    mam podpisac) i do tych zakazow dopisano co nastepuje:"
    Z uwagi na ciągłaść łączących strony stosunków umownych oraz ich tozsamy
    zakres z zobowiazaniami stron zawartymi w poprzedniej umowie,
    przedstawicielowi nie przysługuja z tytulu rozwiazania poprzedniej umowy
    swiadczenia z okreslone w art 764 par.3 oraz 764 par. 6 k.c."
    W poprzedniej umowie tego nie bylo.
    Czy to oznacza ze jesli nie podpisze nowej umowy czyli rozwiaze stara to
    bede mogl rzadac odszkodowania z tytulu niemoznosci podjecia pracy w
    zawodzie?