  • 1. Data: 2003-09-17 10:18:04
    Temat: skardziony telefon
    Od: "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl>

    Witam!

    Na allegro wystawiony jest telefon, najprawdopodobniej pochodzacy z
    kradziezy (jeszcze nie zgloszonej).
    Aukcja konczy sie dzis. Jak (praktycznie) najlepiej postapic, aby
    uniemozliwic pozbycie sie dowodu rzeczowego itp.
    Czy jesli umowie sie ze sprzedajacym na odbior telefonu i zglosze na policji
    kradziez moge liczyc na to, ze oddeleguja ze mna
    jednego policjanta?
    Jesli ktos mial z tym do czynienia w praktyce prosze prosze o sugestie.

    pozdrawiam
    mdr

  • 2. Data: 2003-09-17 10:51:39
    Temat: Re: skardziony telefon
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-17 12:18, Mateusz Dr praca napisał(a):

> [...]
    >jednego policjanta?
    >Jesli ktos mial z tym do czynienia w praktyce prosze prosze o sugestie.

    Myślę, że należy poinformować o tym allegro, że masz podejrzenia i z
    nimi ustalić, co dalej.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"

  • 3. Data: 2003-09-17 11:15:47
    Temat: Odp: skardziony telefon
    Od: "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bk9ebq$71j$...@n...onet.pl...

    > Myślę, że należy poinformować o tym allegro, że masz podejrzenia i z
    > nimi ustalić, co dalej.
    > - Szwejk

    Tak zrobilem. Czekam na odpowiedz.

    pozdrawiam
    mdr

  • 4. Data: 2003-09-17 17:12:03
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.nospam.pl>

    > Tak zrobilem. Czekam na odpowiedz.

    moim zdaniem lepiej bylo by odebrac z policjantem twen telefon, allegro moze
    wyslac do sprzedajacego pytanie czy telefon nie jest kradiony, no i nasz
    sprzedawca moze sie go pozmyc w kalis inteligentny, dajacy sie
    usprawiedzliwic sposob