  • 1. Data: 2003-09-17 10:50:56
    Temat: Jak pozbyc sie najemcy? nie chce opuscic lokalu
    Od: "ds" <1...@f...onet.pl>

    Mam problem Miałem umowę podpisaną z na dzierżawę lokalu na czas określony
    do 30 maja 2003 r.
    Umowy z dotychczasowymnajemcą nie przedłużyłem i wys łałem mu już kilka pism
    z prośbą o opuszczenie mojego bezprawnie zajmowanego lokalu. A on ma to w
    nosie i nadal handluje odprowadza mi na konto kwotę dzierżawy tak jak w
    umowie tej która wygasła a ja mu odsyłam kasę z powrotem.
    Od 15 czerwca ja podpisałem nową umowę z innym najemca który teraz ma do
    mnie pretensje ze ja nie udostępniam mu lokalu przez co ponosi straty
    Zależy mi na czasie co mam robić Czy tylko procedury sądowe To duże miasto
    wiec w sądzie mówią mi ze to minimum 6 miesięcy potrwa
    Darek S
    LUBLIN

  • 2. Data: 2003-09-17 12:18:47
    Temat: Re: Jak pozbyc sie najemcy? nie chce opuscic lokalu
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ds" <1...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od 15 czerwca ja podpisałem nową umowę z innym najemca który teraz ma do
    > mnie pretensje ze ja nie udostępniam mu lokalu przez co ponosi straty
    > Zależy mi na czasie co mam robić

    Weź ślusarza , wymień zamki w lokalu i po kłopocie.Jak bedzie robił problemy
    wołaj policję.W końcu masz prawo wymienić zamki w swoim lokalu.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-09-17 12:43:39
    Od: "ds" <1...@f...onet.pl>

    Policja mnie olała mówią ze to sprawa komornika,potrzebny jest nakaz sądowy
    ds

  • 4. Data: 2003-09-17 12:49:16
    Od: "ds" <1...@f...onet.pl>

    Co mam zrobić z jego towarem regałami lodówkami?
    ds

  • 5. Data: 2003-09-17 12:54:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Co mam zrobić z jego towarem regałami lodówkami?

    To jego problem.Daj mu trzy dni a potem wystaw na zewnątrz.

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-09-17 14:32:40
    Od: "mec.Michał" <m...@o...pl>

> [...]
    > Zależy mi na czasie co mam robić Czy tylko procedury sądowe To duże miasto
    > wiec w sądzie mówią mi ze to minimum 6 miesięcy potrwa

    Piękne porady.
    A jak coś się zniszczy lub zginie to będziesz odpowiadał za to. Możesz być
    nawet posądzony o kradzież.
    Legalnie to tylko sąd i eksmisja. jest jeszcze tzw. prawo zastawu - art. 670
    k.c. ale to dotyczy czynszu i świadczeń dodatkowych.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 7. Data: 2003-09-17 14:43:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mec.Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Piękne porady.
    > A jak coś się zniszczy lub zginie to będziesz odpowiadał za to. Możesz być
    > nawet posądzony o kradzież.

    Podaj adres to wstawię Ci jakieś moje rupiecie;)))
    A potem oskarżę Cię o zniszczenie ich.
    Nie rozumiesz że on zajmuje lokal nielegalnie, bez umowy najmu?
    Czym się to różni od wstawienia do Twojego mieszkania mojego roweru???
    A skarżyć to on sobie może.

    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2003-09-17 15:13:21
    Od: "mec.Michał" <m...@o...pl>

> [...]
    > Nie rozumiesz że on zajmuje lokal nielegalnie, bez umowy najmu?
    > Czym się to różni od wstawienia do Twojego mieszkania mojego roweru???

    Tym sie róznię, iz podaję rozwiązania zgodne z naszym prawem. Nie ja je
    stanowiłem lecz muszę je przestrzegać..

    --
    Pozdrowienia
    Michał

  • 9. Data: 2003-09-17 15:47:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Tym sie róznię, iz podaję rozwiązania zgodne z naszym prawem. Nie ja je
    > stanowiłem lecz muszę je przestrzegać..

    G... prawda.
    Podaj z jakim prawem sprzeczna jest moja rada?
    I jak tam z moimi rupieciami w Twoim mieszkaniu? Leżą tam nadal?
    ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2003-09-17 17:38:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Sep 2003, Leszek wrote:

> [...]
    >+ > nawet posądzony o kradzież.
    >+
    >+ Podaj adres to wstawię Ci jakieś moje rupiecie;)))

    Jak się zgodzi.
    *Jeśli się zgodzi* - to IMHO będzie miał problem :)

    >+ A potem oskarżę Cię o zniszczenie ich.
    >+ Nie rozumiesz że on zajmuje lokal nielegalnie, bez umowy najmu?
    >+ Czym się to różni od wstawienia do Twojego mieszkania mojego roweru???

    Niczym.
    Jeśli się zgodzi żeby rower wstawił - to później
    nie może go przecież narazić na szkodę, nawet jak komuś
    przeszkadza. Oddać do depozytu ;) !
    Tyle, że rower łatwiej niż lodówkę :]
    Albo chcesz powiedzieć, że przy wszystkich umowach można
    "rzeczy związane z umową" (po ustaniu umowy) "wystawić
    za drzwi" ?
    Hm... w KC mało jest na ten temat...

    >+ Pozdr
    >+ Leszek