    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu
    Date: Mon, 27 Nov 2017 22:14:08 +0100

    W dniu 27.11.2017 o 20:06, the_foe pisze:

    > Czlowiekowi z ulicy prokuratura bez wahania dałaby akt
    > oskarżenia z nadzieją, ze ze strachu się przyzna i wezmie zawiasy.

    I prawdę mówiąc słusznie. Tu nie było obrony koniecznej - poseł działał
    długo po ustaniu zagrożenienia (nie ma nawet pewności, że przyczepił się
    do właściwej osoby) i wdał się w przepychanki (raczej nie bójkę). IMHO
    zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci jest jak najbardziej na miejscu.

    To do czego doszła prokuratura mnie nie specjalnie interesuje, bo
    większe zaufanie mam do losowego człowieka na ulicy, niż funkcjonariusza
    prokuratury pod nazdorem partyjnego ministra.

    Shrek