  • 1. Data: 2017-11-22 18:24:24
    Temat: Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    Cześć!

    http://fakty.interia.pl/polska/news-immunitet-gasiku
    -pihowicz-zostanie-uchylony-decyzja-komisji,nId,2468
    816

    Ten temat tu poruszaliśmy, dlatego linkuję artykuł, choć pozornie jest
    wyłącznie polityczny.
    Komisja głosami PiS pozbawiła ją immunitetu, bo za słowa:

    "Ja bym chciała przypomnieć Państwu kilka faktów. Dawid Jackiewicz - były
    minister skarbu w obecnym rządzie Beaty Szydło - w czasie poprzednich
    rządów PiS w 2006 r. brał udział w awanturze, która doprowadziła do
    śmierci bezdomnego człowieka. Polityk PiS wdał się z nim w szarpaninę,
    popchnął go, głowa tego bezdomnego człowieka roztrzaskała się o beton. A
    potem co zrobiła prokuratura Ziobry? Umorzyła sprawę partyjnego kolegi,
    mimo że po awanturze z nim zginął człowiek".

    Dawid Jackiewicz pozwał ją do sądu o naruszenie dóbr osobistych.

    Właściwie to dobrze, bulwersująca sprawa z Wrocławia wróci na łamy gazet i
    wcale nie musi stawiać PiS w dobrym świetle.

    --
    Trefniś

  • 2. Data: 2017-11-22 18:28:40
    Temat: Re: Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 18:24 Trefniś <t...@m...com> pisze:

    > Cześć!

    Przepraszam, na razie to tylko rekomendacja komisji dyscyplinarnej,
    immunitet będzie głosowany.

  • 3. Data: 2017-11-22 23:33:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-11-17 o 18:24, Trefniś pisze:

    > Właściwie to dobrze, bulwersująca sprawa z Wrocławia wróci na łamy gazet
    > i wcale nie musi stawiać PiS w dobrym świetle.

    Zwłaszcza, jak przywalą pani Poseł z górnej półki za opowiadanie bredni.

  • 4. Data: 2017-11-23 01:16:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Zwłaszcza, jak przywalą pani Poseł z górnej półki za opowiadanie bredni.

    A na pewno opowiadała brednie? Czy tylko przypomniała zdarzenie o którym
    pan David chciałby zapomnieć?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-11-23 10:06:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Nov 2017 23:33:10 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zwłaszcza, jak przywalą pani Poseł z górnej półki za opowiadanie bredni.

    Wszak Pan Poseł z nikim się nie szarpał, a bezdomny cieszy się dobrym
    zdrowiem.
    W związku z tym umorzenie postępowania przez prokuraturę było oczywistą
    oczywistością; a zresztą i tak winny jest Tusk.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 6. Data: 2017-11-23 10:28:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

> [...]
    >W związku z tym umorzenie postępowania przez prokuraturę było
    >oczywistą
    >oczywistością; a zresztą i tak winny jest Tusk.

    Wszak prokuratura nie znalazla dowodow obciazajacych, wiec sugerowanie
    ze posel jest zamieszany w sprawe jest oczernianiem go :-P

    J.

  • 7. Data: 2017-11-23 10:40:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 23 Nov 2017 10:28:11 +0100, J.F. napisał(a):

    > sugerowanie
    > ze posel jest zamieszany w sprawe jest oczernianiem go

    Teraz nie mam już wątpliwości, że Pana Posła nie było nawet na miejscu
    zdarzenia, co udowodni specjalnie w tym celu powołana sejmowa podkomisja
    przy użyciu parówek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 8. Data: 2017-11-27 20:06:04
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-11-22 o 18:24, Trefniś pisze:
> [...]
    >
    > Właściwie to dobrze, bulwersująca sprawa z Wrocławia wróci na łamy gazet
    > i wcale nie musi stawiać PiS w dobrym świetle.

    IMO posel straci.
    Osobiście jestem za "stand your ground". Tyle, ze równośc wobec prawa
    jednak ważniejsza. Skoro ludzie w bardziej oczywistej sytuacji obrony
    koniecznej mieli przejebane nie rozumiem pobłażliwości prokuratury. Tym
    bardziej, ze ten człowiek miał czas i pieniądze by sprawdzić sie w
    sądzie. Czlowiekowi z ulicy prokuratura bez wahania dałaby akt
    oskarżenia z nadzieją, ze ze strachu się przyzna i wezmie zawiasy.

    --
    @foe_pl

  • 9. Data: 2017-11-27 22:14:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.11.2017 o 20:06, the_foe pisze:

    > Czlowiekowi z ulicy prokuratura bez wahania dałaby akt
    > oskarżenia z nadzieją, ze ze strachu się przyzna i wezmie zawiasy.

    I prawdę mówiąc słusznie. Tu nie było obrony koniecznej - poseł działał
    długo po ustaniu zagrożenienia (nie ma nawet pewności, że przyczepił się
    do właściwej osoby) i wdał się w przepychanki (raczej nie bójkę). IMHO
    zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci jest jak najbardziej na miejscu.

    To do czego doszła prokuratura mnie nie specjalnie interesuje, bo
    większe zaufanie mam do losowego człowieka na ulicy, niż funkcjonariusza
    prokuratury pod nazdorem partyjnego ministra.

    Shrek

  • 10. Data: 2017-11-29 09:49:31
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 22 Nov 2017 23:33:10 +0100, w <5a15fb28$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Zwłaszcza, jak przywalą pani Poseł z górnej półki za opowiadanie bredni.

    Nie zamordował? A to ciekawe... a co zrobił? Bajki o obronie własnej możesz
    sobie darować :)