    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Date: Mon, 21 Jan 2002 18:34:40 +0100

    On Mon, 21 Jan 2002, Serwiz wrote:
    [...]
    >+ Rachunek masz na extra gwarancję? Jeśli masz tylko rachunek na produkt to
    >+ pewne jest tylko jedno że nie masz uprawnień z tytułu rękojmi

    Prawda. Pod warunkiem prawidłowej interpretacji słowa "tylko".

    >+ oraz brak uprawnień z tytułu gwarancji bo rachunek nie
    >+ jest gwarancją.

    Podejrzewam zły wniosek ze złych przesłanek.
    Prawo NIE ZABRANIA, żeby rachunek/faktura JEDNOCZEŚNIE
    była innym dokumentem. Mam cały stos z faktur z dopiskami np.:
    "udziela się 1-rocznej gwarancji na poz. 1,3,4 oraz 3-letniej
    na poz 2,5".

    >+ Skąd wiesz że masz 2 lata gwarancji?

    Pewnie Z GWARANCJI wydrukowanej na tym samym papierze
    co rachunek ;)

    >+ Serwiz

    Pozdrowienia, Gotfryd