  • Data: 2002-01-24 22:00:13
    Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No mysle ze najwazniejsze czy zglaszajac wade  oparles sie o gwarancje czy
    > rekojmie .. jesli o rekojmie to sprawa jasna rok ni minall jeszcze jesli o
    > gwarancje no to juz masz takie prawa jaie gwarancja  daje .. tak mi sie
    > zdaje .. tak nam na zajeciach mowili :))
    >
    > I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
    > gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
    > bezpowrotnie

    no, nie do konca sie traci tylko co tej akurat wady rzeczy ktora spodowala
    kazdorazowa realizacje z tytulu uprawnien rekojmi/gwarancji
    Wiec jak karta znowu siadze znowu mozesz wybierac czy rekojmia czy gwarancja
    (tzn. nie mozesz :), bo podobno termin rekojmi ci uplynal)

    pozdrawiam
    mateusz droba

    takie sa zasady wiec nim sie idzie z  reklamacja to trza sobie