  • Data: 2012-01-24 12:46:39
    Temat: Re: Fotografowanie w pracy a prawo do zdjęć
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "moon" napisał:
    > no dobrze, przeczytam. a znajdę tam coś o tym, że pracownik
    > może się "obcyndalać", albo robić coś "na boku"? wątpię.

    to przeczytaj jeszcze raz, do skutku, aż nie będziesz zadawał głupich pytań!

    ech ci tępi pracodawcy, tłumacz a on się gapi jak ten wół w wymalowana
    wrota!

    dodam tylko że każdy człowiek może sobie "w pracy" robić zdjęcia i pisać
    powieść i owe rzeczy będą wyłącznie jego własnością jeśli do obowiązków
    owego człowieka nie wchodzi pianie powieści i robienie zdjęć, ale po co ja
    to gadam, pracodawca cfaniak i tak nie pojmie!