  • Data: 2012-01-24 08:10:30
    Temat: Re: Fotografowanie w pracy a prawo do zdjęć
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Jeżeli jest techniczna, w sensie takim że ustawił statyw, samowyzwalacz
    > i jedzie - to jest ważne. Bo nie ma praw autorskich.
    --------------------------
    Są.

    A widziałeś w książce lub internecie taki tekst:
    "Fotografie urządzeń zamieszczono za zgodą (tu identyfikacja
    autora i właściciela praw)"

    I to nie są wcale fotki artystyczne.

    Spróbuj sprzedawać na allegro DVD z twojego ślubu,
    który kręcił jakiś tam zakład od foto-video.
    I to nie są jakieś tam dzieła tylko potworne nudziarstwo
    ale prawa to prawa i handlować może tylko ten co ma prawa.

    Tu pracownik nie miał umowy na wykonywanie fotografii
    dla potrzeb zakładu a wykonanie fotek było wyłącznie
    jego iniocjatywą, która nie miała żadnego wpływu na
    wykonywanie przez niego obowiązków pracowniczych.

    Andrzej.