  • 231. Data: 2007-11-25 22:02:45
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Szczególnie jak gmina użycza mi chodnika do chodzenia, nie?

    Znów konfabulujesz. Nie pisałem nic o chodnikach.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 232. Data: 2007-11-25 22:04:20
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 22:56:59 +0100, Jotte napisał(a):

    > No. Albo przez megafon.

    Dobranoc. Bo już widzę, że tak się nie dogadamy.
    Jutro możemy się kłócić od nowa ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 233. Data: 2007-11-25 22:05:05
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 22:59:28 +0100, Jotte napisał(a):

    > A konkretnie?

    A konkretnie to m.in. art. 300 kp.

  • 234. Data: 2007-11-25 22:08:23
    Od: bartek <b...@g...com>

    On 25 Lis, 22:09, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Tak że to są różne powierzchnie. Gdyby było wszystko to samo
    > wystarczyłoby jedno słowa na określenie tego.

    A "grunt" nie wystarczy?

    Tylko blagam, nie odchodz za bardzo od tematu i nie przytaczaj
    przepisow prawa o ruchu drogowym. Ciekawiej bedzie jesli znajdziesz
    ktorekolwiek ze wspomnianych terminow w KC.

    --
    pozdrawiam,
    bm.

  • 235. Data: 2007-11-25 22:08:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ficrot$oms$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Znów konfabulujesz. Nie pisałem nic o chodnikach.
    Ale ja napisałem.
    Bądź mężczyzną, nie uciekaj się do takich głupot, argumentuj z sensem.

    --
    Jotte

  • 236. Data: 2007-11-25 22:12:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ficrh3$9u8$12@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Dobranoc. Bo już widzę, że tak się nie dogadamy.
    Na pewno nie, żadne odkrycie.

    > Jutro możemy się kłócić od nowa ;-)
    A po co?

    --
    Jotte

  • 237. Data: 2007-11-25 22:13:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ficrih$9u8$13@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > A konkretnie to m.in. art. 300 kp.
    To nie najlepszy przykład.

    --
    Jotte

  • 238. Data: 2007-11-25 22:25:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Tak że to są różne powierzchnie. Gdyby było wszystko to samo
    > wystarczyłoby jedno słowa na określenie tego.

    To może wyraźniej, bo jakoś mało przytomny jesteś: jaka jest różnica w
    omawianym kontekście? (prywatny chodnik/parking, jezdnia, których
    "właściciel" nie życzy sobie, żeby fotografować - mniejsza o to,
    dlaczego: może narkotykami tam handluje i boi się, że sprawa się rypnie).

  • 239. Data: 2007-11-25 22:52:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 21:37:53 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Owszem - właściciel nie jest w stanie korzystać z tego kawałka podłogi...

    Czyli wlasciciel moze w kazdej chwili wyprosic klienta ze swojego terenu.
    Rowniez fotografujacego.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 240. Data: 2007-11-25 23:29:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:1flx68wpsllr1$.1doicwr0pcv8p.dlg@40tude.net...

    > Czyli wlasciciel moze w kazdej chwili wyprosic klienta ze swojego terenu.
    > Rowniez fotografujacego.

    Ze swojego terenu tak. Ze sklepu nie, bowiem nie będzie w stanie dowieść,
    że osoba ta nie ma zamiaru czegoś tam nabyć, a odmowa sprzedaży jest
    wykroczeniem. Poza tym z tym wypraszaniem też są pewne komplikacje. Zauważ,
    ze prawo cywilne zastrzega zakaz stosowania przemocy wobec osoby.
    Sklepikarzowi można zabrać w ramach samopomocy po prostu stoisko i towar i
    wywalić za płot. Z fotografem ten numer nie przejdzie, bo musiał byś mu
    odebrać ów aparat.