  • 11. Data: 2002-03-01 21:51:53
    Temat: Re: Foto-radar.
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@k...tpnet.lt>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał...

    > musi wskazac kto pojazdem sie zajmowal lub zglosic jego
    > kradziez.

    Jezeli byl zbyt daleko, nie ma zbytniej mozliwosci sie dowiedziec, czy miala
    miejsce kradziez. A ukradzione auto rownie dobrze mozna odstawic na miejsce.

    > Jesli nie wie bo np.powie ze kluczyki lezaly na stole to
    > odpowiada za niezabezpieczenie pojazdu.

    Moze jeszcze klucze w sejfie powinien trzymac.

    SF

  • 12. Data: 2002-03-02 10:51:39
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@k...tpnet.lt> napisał
    w > > Jesli nie wie bo np.powie ze kluczyki lezaly na stole to

    > Moze jeszcze klucze w sejfie powinien trzymac.
    >
    > SF

    Moze.To jego problem.

  • 13. Data: 2002-03-03 16:47:15
    Temat: Re: Foto-radar cd.
    Od: "Witek L." <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@k...tpnet.lt>
    napisał
    > w > > Jesli nie wie bo np.powie ze kluczyki lezaly na stole to

    > Moze.To jego problem.

    Cieszę się z mnogości przedstawionych opinii.
    Ale tak prawdę mowiąc to dalej nie znam odpowiedzi na moje pytanie.
    Pierwszy post mówił o sądzie grodzkim w przypadku kiedy właściciel nie
    wskaże kierującego. No dobrze, ale jaka może być tak kara , o ile może być
    wymierzona.........
    Pozdr.
    Witek

  • 14. Data: 2002-03-30 11:26:32
    Od: w...@p...fm

    On Thu, 28 Feb 2002 09:03:58 +0100, "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>
    wrote:

    >Mandat placi kierujacy.Wlasciciel ma obowiazek wskazac kto kierowal jesli
    >nie on.Za niewskazanie wlasciciel staje przed sadem grodzkim.
    >
    >Leszek

    a bedzie ciekawiej jak zglosi sie grupa kolegow z ktorych kazdy bedzie
    twierdzil ze kierowal mniej wiecej w tym czasie pozyczonym autem :)))

    -pozdrawiam swiatecznie

  • 15. Data: 2002-03-30 17:59:29
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    >Wlasciciel ma obowiazek wskazac kto kierowal jesli nie on.
    >Za niewskazanie wlasciciel staje przed sadem grodzkim.
    Podasz podstawę prawna ? Pytam tylko, nie twierdzę, ze jest inaczej.
    Artur Golański

  • 16. Data: 2002-03-30 19:04:46
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Podasz podstawę prawna ? Pytam tylko, nie twierdzę, ze jest inaczej.
    > Artur Golański

    Policja kieruje wnioski z art.65par.2 kodeksu wykroczen .

    Leszek

  • 17. Data: 2002-03-31 08:39:03
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał:

    >Policja kieruje wnioski z art.65par.2 kodeksu wykroczen .
    W art. 65 'stoi' o wprowadzaniu w blad (co do tożsamosci własnej lub
    innej osoby lub co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia
    lub zamieszkania] a NIE o obowiazku wskazania lub nawet obowiazku
    udzielenia odpowiedzi na takie pytanie. Wprowadze w bład wyłacznie PO
    udzieleniu odpowiedzi i do tego fałszywej.
    Czy posiadam inny KW ? Pytanie nadal aktualne.

    Artur Golański

  • 18. Data: 2002-03-31 17:56:07
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    PO
    > udzieleniu odpowiedzi i do tego fałszywej.
    > Czy posiadam inny KW ? Pytanie nadal aktualne.

    § 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela
    właściwemu organowi państwowemu lub instytucji, upoważnionej z mocy
    ustawy do legitymowania, wiadomości lub dokumentów co do okoliczności
    wymienionych w § 1.

    Chcesz nazwiska osob ukaranych przez kolegia a teraz sady grodzkie w
    Poznaniu za niewskazanie kierowcy?Z tego artykulu ida sprawy.Przyjedz
    na skrzyzowanie ul.Bukowska-Przybyszewskiego,przejedz przez
    skrzyzowanie na swietle czerwonym(ale rano bo popoludniu konczy sie
    film) i przekonasz sie na wlasnej skorze.

    Leszek

  • 19. Data: 2002-04-01 08:07:56
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał:

    >Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela
    Czyli wracamy do punkru wyjscia: wskazania kto i gdzie (akt prawny) na
    własciciela pojazdu taki 'obowiazek' nałożył.

    >Chcesz nazwiska osob ukaranych przez kolegia a teraz sady grodzkie w
    Oczywiscie nie o nazwiska chodzi, ale o prawo (to, ze kogos ukarano
    nie jest dowodem, ze zrobiono to zgodnie z istniejacym prawem).

    Oto sytuacja: popełniono wykroczenie, sprawca poruszał sie moim
    samochodem. Policja wzywa mnie i przesłuchuje.. własnie w jakim
    charakterze, swiadka ? (nic nie wiem, w tym czasie byłem w innym
    miejscu, nie byłem swiadkiem wykroczenia). Podejrzanego ?
    Pada pytanie komu pożyczyłem pojazd i własnie moja watpliwosc:
    - czy w sprawie o wykroczenie mam prawny obowiazek wskazac (art. 65 §2
    to za mało do ukarania [brak obowiazku])
    - pojazd może użytkować np. moja żona jako współwłasciciel (wspolnosc
    majatkowa) i na tych samych zasadach mogla ona kierować lub pożyczyć.

    Artur Golański

  • 20. Data: 2002-04-01 16:10:39
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    (wspolnosc
    > majatkowa) i na tych samych zasadach mogla ona kierować lub

    Ale jest przepis mowiacy ze pojazd musi byc zabezpieczony przed
    niepowolanym uzyciem.