  • 1. Data: 2007-12-14 09:28:37
    Temat: Forum z linkami do filmow na rapidshare
    Od: "B4rtopl" <b...@N...gazeta.pl>

    Czy stworzenie forum na ktorym uzytkownicy beda dzielic sie wylacznie linkami
    do filmow i muzyki na serwerach hostujacych typu rapidshare (cos jak peb.pl)
    jest w swietle polskiego prawa legalne?
    Pozdrawiam Was serdecznie i licze na autorytatywne odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-12-14 10:37:26
    Temat: Re: Forum z linkami do filmow na rapidshare
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "B4rtopl" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy stworzenie forum na ktorym uzytkownicy beda dzielic sie wylacznie
    > linkami do filmow i muzyki na serwerach hostujacych typu rapidshare (cos
    > jak peb.pl) jest w swietle polskiego prawa legalne?

    Dlaczego dzielenie się jakimikolwiek linkami ma być nielegalne?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 3. Data: 2007-12-14 11:09:49
    Od: " " <b...@g...pl>

    Paweł <b...@m...com> napisał(a):

    > Użytkownik "B4rtopl" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dlaczego dzielenie się jakimikolwiek linkami ma być nielegalne?

    mam na mysli dzielenie sie linka do DVDripow na rapidzie

  • 4. Data: 2007-12-14 22:43:24

    <b...@g...pl> napisał(a):

    > mam na mysli dzielenie sie linka do DVDripow na rapidzie

    Czy wymiana linkow do filmow DivX/Xvid/RMVB a konkretniej DVDRipow z filmowymi
    hitami jest legalna?