  • 1. Data: 2007-12-14 00:39:39
    Temat: Prezent od firmy windykacyjnej
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Swego czasu pisalem o moich przygodach z idiotami z firmy windykacyjnej
    Casus Finance, chcacych nienalezne pieniadze za faktury z Tele2, co do
    ktorych reklamacja zostala uznana (zainteresowanych odsylam do Google).

    Gdy ostateczne, ostateczniejsze a takze najostateczniejsze wezwania do
    zaplaty ani tez telefony straszace pozwem o naruszenie dobr osobistych
    poprzez zniewage na grupach dyskusyjnych nie przyniosly rezultatow, firma
    Casus Finance wymyslila inny sposob.
    Myslalem, ze spadne z krzesla - nic mnie tak nie rozbawilo, jak ten
    sympatyczny liscik, zreszta zobaczcie sami :)

    http://tiny.pl/ph76

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2007-12-14 01:10:47
    Temat: Re: Prezent od firmy windykacyjnej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
> [...]
    > Myslalem, ze spadne z krzesla - nic mnie tak nie rozbawilo, jak ten
    > sympatyczny liscik, zreszta zobaczcie sami :)

    No kolego.
    Po czymś takim dostaniesz jeszcze na wielkanoc 2010 roku pisemko z
    Urzędu Skarbowego wzywające do zapłaty zaległego podatku z odsetkami.

  • 3. Data: 2007-12-14 05:57:46
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > No kolego.
    > Po czymś takim dostaniesz jeszcze na wielkanoc 2010 roku pisemko z Urzędu
    > Skarbowego wzywające do zapłaty zaległego podatku z odsetkami.

    ROTFL :D

    faktycznie, teraz pamiętaj uwzględnić to w PIT'ku;)), ale niesamowita jest
    ich głupota..

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 4. Data: 2007-12-14 09:11:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > faktycznie, teraz pamiętaj uwzględnić to w PIT'ku;)), ale niesamowita jest
    > ich głupota..

    Powala na kolana. A najsmieszniejsze, ze sugeruja jeszcze, ze jestem ich
    Klientem :) Jakies totalne pomieszanie pojec. Kafka by nawet tego nie
    wymyslil :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-12-14 09:16:30
    Od: "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl>

    > ROTFL :D
    >
    > faktycznie, teraz pamiętaj uwzględnić to w PIT'ku;)), ale niesamowita jest
    > ich głupota..

    Ja nie wiem, skoro jest dokumentacja na to, ze reklamacja uznana, to czy nie
    jest to proba wyludzenia? Ja wiem, ze to juz tysiace razy bylo przerabiane,
    ale skoro takie rzeczy w dalszym ciagu wypisuja, to znaczy, ze chyba jeszcze
    nikt na powaznie takiej firmy windykacyjnej nie udupil w sadzie...

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 6. Data: 2007-12-14 09:57:10
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Andrzej Wróblewski pisze:

> [...]
    > ale skoro takie rzeczy w dalszym ciagu wypisuja, to znaczy, ze chyba jeszcze
    > nikt na powaznie takiej firmy windykacyjnej nie udupil w sadzie...

    No chyba nalezy to wraz z cala dokumentacja i dokumentem stwierdzajacym
    pozytywne rozpatrzenie reklamacji zlozyc na policji z wnioskiem o
    sciganie za probe wyludzenia.

    --
    Reseller

  • 7. Data: 2007-12-14 10:31:14
    Od: Oshin <o...@a...net.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > Casus Finance, chcacych nienalezne pieniadze za faktury z Tele2, co do
    > ktorych reklamacja zostala uznana (zainteresowanych odsylam do Google).

    Fajni są ! Ja też miałem z nimi do czynienia przy okazji Tele2.
    Sprawa skończyła sie ugodą w UKE.
    Ponieważ to było jakieś 2-mce temu to oczekuję jakiejś "promocji" od
    Casusa ;)

    Racja była po mojej stronie a przeprosin ....
    Ale może za duzo wymagam...

    Pozdrawiam,

    M.

  • 8. Data: 2007-12-14 16:23:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie wiem, skoro jest dokumentacja na to, ze reklamacja uznana, to czy
    > nie jest to proba wyludzenia?

    Reklamacja jest uznana, gdyz zostala przez Tele2 zignorowana - brak
    odpowiedzi w terminie 30 dni (a do tej pory to minely juz ponad 2 lata).
    Tele2 moze twierdzic, ze nic nie dostalo - oczywiscie mam potwierdzenia
    nadania i odbioru - ale to raczej juz sprawa dla sadu - na razie mam ubaw -
    poza tym nawet gdyby kwota byla nalezna to jest juz przedawniona.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2007-12-14 16:38:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    SDD wrote:

> [...]
    > nadania i odbioru - ale to raczej juz sprawa dla sadu - na razie mam ubaw
    > - poza tym nawet gdyby kwota byla nalezna to jest juz przedawniona.

    To IMHO nie ma mowy o wyłudzeniu.

    p. m.