  • 1. Data: 2003-11-16 20:53:11
    Temat: Re: Flaga
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No ale meritum sprawy stanowi kolegium. Wywieszenie tej flagi to
    wykroczenie, a w dodatku nie można za nie ukarać mandatem. No więc zostaje
    sąd albo pouczenie. polska to chory kraj. można powiesić sobie każdą flagę
    z wyjątkiem flagi czerwonego krzyża, olimpijskiej i ... polskiej. Chyba o
    żadnej nie zapomniałem.

  • 2. Data: 2003-11-16 23:40:09
    Temat: Flaga
    Od: "Basia" <b...@w...pl>

    Powiesiłam niemiecką flagę poniżej polskiej na maszcie na mojej prywatnej
    posesji(ponieważ mój mąż jest niemcem). W dniu międzynarodowej tolerancji
    dowiedziałam się, że zostane za to ukarana kolegium-czy istnieje przepis
    odnośnie w/w sytuacji?
    Z poważaniem

  • 3. Data: 2003-11-17 10:19:55
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Basia" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dowiedziałam się, że zostane za to ukarana kolegium-czy istnieje przepis
    ============
    Kto P.T. Cie "straszyl" kolegium? Chyba "troszke" przysnal.

  • 4. Data: 2003-11-17 16:03:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    "PL" <p...@p...pl> popełnił 17 lis 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > Kto P.T. Cie "straszyl" kolegium? Chyba "troszke" przysnal.
    Nie przysnął tylko zbyt rygorystycznie podchodzi do przepisów.
    Nawet międzynarodowy dzień tolerancji nie jest świętem państwowym
    i wywieszanie polskiej flagi poza iętami na prywatnych posesjach
    to AFAIR wykroczenie.
    Onegdaj w telewizorni ten przepis obśmiewano gdy przed oblicze
    sądu grodzkiego zawiedziono patryiotycznie nastawionego
    benzyniarza stacyjnego :)

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2003-11-17 17:29:15
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Moja odpowiedz tyczyla instytucji kolegium, a NIE meritum sprawy.
    PL

  • 6. Data: 2003-11-18 07:23:18
    Od: w...@p...onet.pl

    > można powiesić sobie każdą flagę
    > z wyjątkiem flagi czerwonego krzyża, olimpijskiej i ... polskiej. Chyba o
    > żadnej nie zapomniałem.

    no i flagi Legii w Łodzi i na odwrót.

    Paweł

  • 7. Data: 2003-11-18 08:23:49
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > z wyjątkiem flagi czerwonego krzyża, olimpijskiej i ... polskiej. Chyba o

    Z tego co zrozumialem straszyli pania kolegium za wywieszenie niemieckiej.

    A tu kolegoia juz dawno zlikwidowane a wykroczeniem jest wywieszeie
    polskiej...

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-11-18 12:48:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Nov 2003, Bogusław Szostak wrote:
    [...]
    >+ Z tego co zrozumialem straszyli pania kolegium za wywieszenie niemieckiej.

    Może nie zrozumiała: straszyli za wywieszenie flagi, a tego
    że niemieckiej to sobie dopowiedziała ?
    Mnie nie dziwi że ktoś z obywateli .pl ma kłopot z wpadnięciem
    na to, że wywieszenie flagi .pl w .pl (poza świętami) jest karalne.

    >+ A tu kolegoia juz dawno zlikwidowane a wykroczeniem jest wywieszeie
    >+ polskiej...

    ...ano...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-11-18 16:47:53
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Mnie nie dziwi że ktoś z obywateli .pl ma kłopot z wpadnięciem
    > na to, że wywieszenie flagi .pl w .pl (poza świętami) jest karalne.

    Ktoś wie, gdzie jest ten przepis?

    KG

  • 10. Data: 2003-11-19 07:45:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    w...@p...onet.pl popełnił 18 lis 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > no i flagi Legii w Łodzi i na odwrót.
    A jaki widzisz problem w wywieszeniu flagi Łodzi w Legi-onowie?

    --
    pozdro
    poreba