  • 1. Data: 2009-04-26 22:43:22
    Temat: Firmowe buty w sieciówce - zniszczone po pół roku podróbka??
    Od: u...@g...com

    Moje drugie pytanie do grupy dotyczy butów UMBRO dla 14 letniego
    chrześniaka. Kupiłam je w sieci GO SPORT w "promocji" za 229zł
    (wcześniejsza cena 399zł) z gwarancją na 2 lata. Buty zakupiłam w
    okresie letnim , są to buty na ciepłe letnie wieczory. Chrześniak
    chodził w nich około 2 - 3 miesiące i odłożył do szafy. Teraz je wyjął
    i po tygodniu użytkowania materiał zewnętrzny po prostu popękał i
    sparciał jak stara szmata. Pojawiła się w jednym miejscu dziura , że
    można wsadzić palec. Podeszwy zaczęły się rozwarstwiać dookoła buta.

    Jestem wielką fanką UMBRO i korzystam z ich produktów od X lat nigdy
    nie miałam takiej sytuacji.

    Co radzicie Państwo w tej sytuacji? Gwarancje w "sieciówce" raczej
    wykluczam nie muszę zgadywać - dostanę informację o niewłaściwym
    użytkowaniu. Zależy mi na wymianie tych butów bo o naprawie nie ma
    mowy ale też na tym, żeby przekonać się, że czy sieciówka sprzedaje
    podróbki bądź jakieś odpady produkcyjne UMBRO?

  • 2. Data: 2009-04-26 22:54:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <u...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    >sparciał jak stara szmata. Pojawiła się w jednym miejscu dziura , że
    >można wsadzić palec. Podeszwy zaczęły się rozwarstwiać dookoła buta.

    Jakbym czytał opis moich treków Volkl.
    Tyle że tam podeszwa sama z siebie się rozpadła, ale po 10 latach (buty
    bardzo mało używane, bieżnik jak nowy).
    Może to przechowywanie w szafie szkodzi plastikowym podeszwom, bo u mnie też
    się to stało w ten sam sposób.

    Reklamuj, co Ci szkodzi spróbować.
    Pewnie odrzucą pod byle głupim pretekstem, ale może się chociaż na sąd
    konsumencki zgodzą.

  • 3. Data: 2009-04-26 23:45:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.04.2009 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Może to przechowywanie w szafie szkodzi plastikowym podeszwom, bo u mnie też
    > się to stało w ten sam sposób.

    Nieużytkowanie może szkodzić jesli długi okres. Wiele tworzyw sztucznych
    lubi krystalizować jak sie je zostawi w spokoju. Stają się wtedy dużo
    mniej elastyczne.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2009-04-27 07:57:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Nieużytkowanie może szkodzić jesli długi okres. Wiele tworzyw sztucznych
    > lubi krystalizować jak sie je zostawi w spokoju. Stają się wtedy dużo
    > mniej elastyczne.

    Czyli przy mało używanych butach wystrzegać się Vibramów wszelkiej maści?
    Kazałem do tych treków dorobić zelówki z gumy, plus bieżnik który został z
    Vibrama na spód, ciekawe ile przeżyją.

  • 5. Data: 2009-04-27 19:00:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <u...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    Jeśli to podróbka, to skontaktuj się z firmą UMBRO - w końcu w nich to
    najbardziej uderza.