  • 1. Data: 2009-04-26 17:48:38
    Temat: umowa ustna
    Od: Guliwer <e...@p...onet.pl>

    Witam , mam takie pytanie :
    wziąłem jakiś czas temu kredyt , niestety wtopiłem spłaty nieterminowe ,
    i niepełne , po jakimś czasie przyjechał Pan z banku i w związku z
    tym że sytuacja moja trochę sie poprawiła zawarliśmy ugodę co do
    terminów i wielkości spłat ( ugoda miała wstrzymać naliczanie odsetek
    karnych i w końcowym rozliczeniu cofnięcie tych już naliczonych) przez
    rok płaciłem i wywiązywałem się z uzgodnień.
    Teraz wystąpiłem do banku o historię spłat i okazało się że odsetki
    karne są naliczane , a całe moje spłaty szły tylko na ich zaspokojenie.
    Innymi słowy bank nie dotrzymał warunków na jakie się umówiliśmy , co
    mogę w takiej sytuacji zrobić ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-26 17:54:00
    Temat: Re: umowa ustna
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gt26q8$40c$1@news.onet.pl Guliwer <e...@p...onet.pl>
    pisze:

> [...]
    > są naliczane , a całe moje spłaty szły tylko na ich zaspokojenie.
    > Innymi słowy bank nie dotrzymał warunków na jakie się umówiliśmy , co mogę
    Potraktować jako lekcję życia i zmądrzeć.
    Nigdy nic na gębę, dyktafon/kamera twoimi przyjaciółmi.
    Taki lajf...

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-04-26 18:09:07
    Od: Guliwer <e...@p...onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gt26q8$40c$1@news.onet.pl Guliwer <e...@p...onet.pl>

    > Potraktować jako lekcję życia i zmądrzeć.
    > Nigdy nic na gębę, dyktafon/kamera twoimi przyjaciółmi.
    > Taki lajf...

    Tego się obawiałem :( ,rozumiem że i świadek jej zawarcia niewiele pomoże.
    Z drugiej strony dziwię się bankowi , to były rozsądne warunki dla obu
    stron . Bank zna moją sytuację i wie że z egzekucją komorniczą to będzie
    musiał się ustawić kolejkę , niemałą , a ściąganie potrwa latami
    Przykro , no ale jak pisałeś - taki lajf
    Dzięki i pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-04-27 16:20:15
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Guliwer" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    przyjechał Pan z banku i w związku z

    Z Bankiem zawsze wszystko na papierze. Bez wyjątku

  • 5. Data: 2009-04-27 23:25:14
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Guliwer napisał:

> [...]
    > musiał się ustawić kolejkę , niemałą , a ściąganie potrwa latami
    > Przykro , no ale jak pisałeś - taki lajf

    co to za bank?

  • 6. Data: 2009-04-28 05:15:24
    Od: Guliwer <e...@p...onet.pl>

    Andrzej pisze:

    > co to za bank?
    Nie wiem czy mogę użyć nazwy , hmm. ale taki euro pejski

  • 7. Data: 2009-04-28 05:19:22
    Od: Guliwer <e...@p...onet.pl>

    LA pisze:
    > Użytkownik "Guliwer" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>
    > przyjechał Pan z banku i w związku z
    >
    > Z Bankiem zawsze wszystko na papierze. Bez wyjątku

    Dzięki , teraz już wiem. Przykro że tak późno , u mnie umowa ustna jest
    ważniejsza niż pisemna , dlatego jakoś tak pomyślałem że i bank takiej
    zasady będzie się trzymał. Szkoda taką ugodę którą zawarłem mogłem
    dotrzymać , a tak będzie znów niemiło .
    Dziękuję i pozdrawiam