  • 1. Data: 2005-05-17 18:00:57
    Temat: Firma KRUK - jak im dokopac do tylka
    Od: yaacek <y...@g...pl>

    bede pisal krotko bo nie lubie sie rozwodzic.

    1. od ponad dwoch lat przysylaja mi wezwania , mimo , ze nigdy nie reaguje
    na ich monity
    2. dlugu wobec canal plus nie mam , sprawdzilem wszystkie dokumenty,
    wszystko poplacone i potwierdzony odbior dekodera
    3.wierzytelnosc jest oczywiscie przedawniona jakies 3 lata
    4. przestudiowalem kilka grup dyskusyjnych i nie jestem odosobniony w ich
    probach wyludzenia

    w zwiazku z powyzszym chcialbym im dokopac za zastraszanie , probe
    wyludzenia czy cos podobnego,
    tylko nie wiem jak sie za to zabrac i mam obawy czy nie beda mieli na tyle
    dobrych prawnikow,
    ze sie z tego wywina i jeszcze mi dokopia.

    chcialbym zrobic to nie dla siebie, ale dla tych tysiecy ludzi , ktorzy
    nie znaja prawa , a na slowo, DLUZNIK, KOMORNIK itd otwieraja portfel i
    placa bez zastanowienia.

    jesli ktos chcialby mi pomoc to bede wdzieczny.

    yaacek

    y...@g...pl

    p.s. sympatycznym paniom i panom z firmy kruk glosu nie udzielam

  • 2. Data: 2005-05-17 18:37:38
    Temat: Re: Firma KRUK - jak im dokopac do tylka
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    yaacek napisał(a):
> [...]
    > tyle dobrych prawnikow,
    > ze sie z tego wywina i jeszcze mi dokopia.

    Powiedz, aby w koncu przeslali papiery do sadu i ciebie nie gnebili. Nie
    zrobia rzecz jasna tego - bo wiedza ze ta sprawa jest przegrana. Tak
    wlasciwie to te firmy sa po to, aby zastraszac ludzi ze wysla do sadu
    papiery albo przyjda 3 karki (jak jestes w poblizu ich firmy).
    Kiedys babka z Intrium Justitia straszyla ze idzie juz do sadu i na tym
    sie skonczylo. Wogole byla nieuprzejma i krzyczala, ekscytowala sie, a
    ja spokojnie odpowiadalem. Ogolnie te firmy sa do przejscia.

  • 3. Data: 2005-05-17 18:40:32
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    yaacek wrote:

    > jesli ktos chcialby mi pomoc to bede wdzieczny.

    ej zycie trudne - jakos kase trzeba zarabiac no nie ;)

    tylko niech nikt nie pomysli ze mam cos z nimi wspolnego bo przecie lincz
    mnie czeka :)

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 4. Data: 2005-05-17 18:44:20
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    yaacek <y...@g...pl> wrote:

    > chcialbym zrobic to nie dla siebie, ale dla tych tysiecy ludzi , ktorzy
    > nie znaja prawa , a na slowo, DLUZNIK, KOMORNIK itd otwieraja portfel i
    > placa bez zastanowienia.

    Pisz do UOKiK - ostatnio zajmuja sie takimi wlasnie podmiotami
    jak Kruk, IU itp. - sa na cenzurowanym. Tylko nie zwyklego maila, ktory
    pewnie gdzies zginie, a normalny list polecony, z dokladnym opisem
    sytuacji, praktyk stosowanych przez windykatornie, autografem itp.
    Slyszalem niedawno wypowiedz Banasinskiego, ze naleznosci to jedno, a
    sposob dzilania takich podmiotow to drugie i wymaga pilnego zajecia sie
    sprawa. Im wiecej takich zgloszen UOKiK dostanie, tym lepiej. No i
    zdzialaja pewnie wiecej niz Ty.Gdy ostatnio UOKiK zajmowal sie umowami
    zawieranymi przez C+ to poskutkowalo [C+ utrudnial rozwiazanie umowy,
    w przypadku nie wypowiedzenia w scisle zastrzezonym terminie przedluzal
    na kolejny rok zamiast przejsc na czas nieokreslony itp]. Wielu ludzi
    z tym walczylo, dopiero UOKiK zrobil z tym porzadek.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 5. Data: 2005-05-17 21:51:25
    Od: "Bambi" <b...@d...ie>

    Użytkownik "yaacek" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bede pisal krotko bo nie lubie sie rozwodzic.

    Ja też.
    Walić w mordę tego rzyta Kruka ile wlezie za przywłaszczone nie ich $$$.
    kruk krukowi nie równy.

  • 6. Data: 2005-05-17 21:58:35
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    Nie dasz rady. Pomyśl kto moze założyć taką firmę. No przecież nie normalny
    człowiek. To jakaś stara ubecja ze starymi układami kontaktami, albo teczkami na
    obecnych politykierów. Wal to co od nich przyjdzie w kubeł i opowiadaj wszystkim
    żeby też tak robili. Tylko tyle, albo aż tyle możesz zrobić. Tomek

  • 7. Data: 2005-05-18 06:53:40
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Michal Bien wrote:
    > Pisz do UOKiK - ostatnio zajmuja sie takimi wlasnie podmiotami
    > jak Kruk, IU itp. - sa na cenzurowanym. Tylko nie zwyklego maila, ktory
    > pewnie gdzies zginie,

    Maile do UOKiK nie "giną", sprawdzone.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 8. Data: 2005-05-18 09:36:37
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz [Tue, 17 May 2005 20:37:38 +0200]:

    > Powiedz, aby w koncu przeslali papiery do sadu i ciebie
    > nie gnebili. Nie zrobia rzecz jasna tego - bo wiedza ze
    > ta sprawa jest przegrana.

    Potwierdzam. Z "moimi" lewymi windykatorami zalatwilam
    sprawe metoda "no to zakladajcie juz ta sprawe, niech ja
    moge sad o przedawnieniu poinformowac i miec Was z glowy".

    Nadal nie stwierdzam, zeby jakas sprawa miala zamiar byc.
    Z ich strony. Bo z mojej jak najbardziej :>

    Kira

  • 9. Data: 2005-05-18 10:21:56
    Od: yaacek <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2005 23:58:35 +0200, Tomek <k...@o...pl> napisał:

    > Nie dasz rady. Pomyśl kto moze założyć taką firmę. No przecież nie
    > normalny człowiek.

    kosmici chyba to nie sa

    To jakaś stara ubecja ze starymi układami kontaktami, albo
    > teczkami na obecnych politykierów.

    ubecja, ubecja ale nosa mozna im utrzec

    Wal to co od nich przyjdzie w kubeł i opowiadaj
    > wszystkim żeby też tak robili.

    chyba nie do konca zrozumiales moje intencje.
    ja sie ich nie boje, jestem czysty, ale czuje sie "zastraszany",
    ( nie wiem czy cos takie istnieje w polskim prawodastwie )
    wiec chcialbym wykorzystac ich dzialania przeciwko nim i podac ich do
    sadu , zeby
    przegrali sprawe, zaplacili na jakis szczytny cel, a przy okazji naglosnic
    to gdzie sie da , zeby inni nie bali sie takich pism.
    no chyba ze maja cos na sumieniu, ale to juz inna bajka

    yaacek

  • 10. Data: 2005-05-18 10:38:18
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 17 maj o godzinie 20:00, na pl.soc.prawo, yaacek napisał(a):

    > bede pisal krotko bo nie lubie sie rozwodzic.

    To musisz się aż rozwieść z tego powodu? :P
    MSPANC

    > chcialbym zrobic to nie dla siebie, ale dla tych tysiecy ludzi , ktorzy
    > nie znaja prawa,

    No - generalnie idea szlachetna, szkoda tylko że jakos trudno w nia mi
    uwierzyć. Sam nei znasz jak piszesz prawa a chcesz innym .... pomagać....
    cóż za Robin Hood z Ciebie - nie obrażając Robin Hooda.

    > a na slowo, DLUZNIK, KOMORNIK itd otwieraja portfel i placa bez zastanowienia.

    Znasz wiele takich przypadków?
    To akurat jakiś ewenement skali kraju.

    > jesli ktos chcialby mi pomoc to bede wdzieczny.

    A jednak Tobie pomóc a nie 'tysiącom ludzi nie znającym prawa' ;)

    --
    Herbi
    18-05-2005 12:38:11