  • 1. Data: 2004-05-17 10:44:06
    Temat: Felerne okna - prawo
    Od: "slonk0" <s...@w...pl>

    Wiam!
    Mam problem z oknami w nowym mieszkaniu, ktore kupilam na poczatku roku.
    Okazalo sie, ze wszystkie okna (sa nowe, na gwarancji) bardzo ciezko chodza
    i sie nie daja zamknac. Zglaszalam problem wykonawcy jakies poltora miesiaca
    temu, pojawil sie koles, ktory stwierdzil, ze nalezy wymienic wszyskie
    okucia, bo sa felerne. Mieli sie zglosic do wymiany w ciagu 2 tygodni, mija
    juz miesiac i ich nie widac. Dzwonilam do firmy, babka miala oddzwonic, nie
    oddzwonila, wiec dzwonie ponownie i znowu ona nic nie wie.
    Slyszalam, ze jest takie prawo, ze jesli wykonawca nie usunie usterki w
    ciagu tygodnia, to mam prawo do wymiany sprzetu. Czy to takze dotyczy okien?
    I moze ktos zna podstawe prawna?

    Licze na Wasza pomoc
    Pozdrawiam
    Magda-Slonko(Wroclaw)

  • 2. Data: 2004-05-17 10:53:36
    Temat: Re: Felerne okna - prawo
    Od: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl>

    slonk0 <s...@w...pl> napisał(a):

    > Wiam!
    > Mam problem z oknami w nowym mieszkaniu, ktore kupilam na poczatku roku.

    jezeli okna montowala firma zwiazana z dystrybutorem/producentem to pewnie
    wystarczy zadzwonic do producenta i sie poskarzyc.
    moi rodzice mieli podobny problem , wykonawca bardzo sie ociagal, przez kilka
    miesiecy wymigiwal sie z ustalonych terminow. po telefonie do producenta
    pojawil sie nastepnego dnia ;)

    pozdro
    xmarcel

  • 3. Data: 2004-05-17 12:07:31
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Dlaczego telefon.?????
    Pismo faks lub listownie.
    Jak udowodnisz, że informaowałaś o problemach???
    Dopiero póżniej telefony a jak nic to sądu .

    Wojciech