  • 1. Data: 2004-05-17 10:41:33
    Temat: Imię dziecka
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    1. Gdzie można znaleźć tekst jednolity "Prawo o aktach stanu cywilnego"
    2. Gdzie oprócz powyższej ustawy może być coś o nadawaniu imion
    dzieciom mniejszości narodowych

  • 2. Data: 2004-05-17 13:22:58
    Temat: Re: Imię dziecka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    http://www.sejm.gov.pl i szukać zbioru aktów parwnych.

    > 2. Gdzie oprócz powyższej ustawy może być coś o nadawaniu imion
    > dzieciom mniejszości narodowych

    Nie spotkałem się z osobnymi unormowaniami. Co najwyżej było orzecznictwo,
    z którego wynikało, że w takim wypadku dopuszcza się nadawanie imion
    pochodzenia ojczystego.

  • 3. Data: 2004-05-17 14:30:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    > 2. Gdzie oprócz powyższej ustawy może być coś o nadawaniu imion
    > dzieciom mniejszości narodowych

    umowy międzynarodowe?

    KG

  • 4. Data: 2004-05-17 15:32:41
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    kam wrote:

    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    Niestety tekstu jednolitego nie widzę, a było już nieco nowelizacji

  • 5. Data: 2004-05-17 18:52:14
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 17/05/2004 17:32, jureq wrote :

    > Niestety tekstu jednolitego nie widzę, a było już nieco nowelizacji

    Korzystanie z bazy Sejmu ma swoje niuanse. Między innymi to, że
    wyszukując pod hasłem, które wygląda jak oryginalna treść, kryje się
    treść jednolita.
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU1986036018
    0?OpenDocument
    (http://42.pl/url/4Uo)

    W gruncie rzeczy to nawet nie wiem, jak można zdobyć na stronach Sejmu
    oryginalną ustawę...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 6. Data: 2004-05-19 11:15:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2004, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:
    [...]
    >+ W gruncie rzeczy to nawet nie wiem, jak można zdobyć na stronach Sejmu
    >+ oryginalną ustawę...

    Niektóre (co najmniej, nie wiem czy wszystkie :)) akty prawne
    mają dwie treści: sam akt oraz treść ujednoliconą po wydaniu,
    zdaje się że wyróżnioną literką "L" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-05-19 12:22:35
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > Niektóre (co najmniej, nie wiem czy wszystkie :)) akty prawne
    > mają dwie treści: sam akt oraz treść ujednoliconą po wydaniu,

    I za tę odpowiedź najbatdziej dziękuję! Wreszcie wiem co oznacza to "L".

  • 8. Data: 2004-05-21 09:14:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004, jureq wrote:
    [...]
    >+ I za tę odpowiedź najbatdziej dziękuję! Wreszcie wiem co oznacza to "L".

    Przechlapane. Oczywiście skłamałem, to jednolite mają "Lj" :)
    Wnoszę o łagodny wymiar kary :)

    pozdrowienia, Gotfryd